צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

13:02

seperator

היום כבר אי אפשר לפספס, ישנה מודעות אמנם לצרכים שבשמירה על הפה, על שיניים בריאות שהסממן לכך הוא בדרך כלל לובנן של השיניים. המודעות החלקית לעניין מביאה לפעמים לפרנסה נוספת לרופאי השיניים ולאנשי האסתטיקה הרפואית, כשממשחות שיניים שאמורות להפוך את השיניים ללבנות יותר, מצחצחים אותן בחוזקה, כך שהשכבה החיצונית של השן - האמייל הולכת ונשחקת. התוצאה היא, שנגרם לשיניים נזק בלתי הפיך - למעשה המטרה ההפוכה מושגת, ואותו נזק מתבטא בצבע צהוב של השיניים, כלומר - שכבת ההגנה של השן הוסרה וכך השיניים סופחות אליהן חומרי לוואי ממאכלים, ממשקאות ומעישון.

פתרונות טבעיים להלבנת שיניים
הכימיה ותרופות סבתא שונות מאפשרות לנו להבהיר את צבען של השיניים, כך שאפשר להשתמש בפירות שונים לצורך העניין. כך, ניתן לחלץ לעזרתנו את מיץ הלימון (שמחמצן את השן) אולם יש לו תופעות לוואי בלתי רצויות - הוא חומצי מדי ועלול גם הוא לאכל את הזגוגית של השן. מצד שני, מחית תותים שמעורבבת ביחד עם חצי כפית של סודה לשתיה ומים, יכולה לעשות את העבודה.

מי פה - האפקט הטבעי
לחומץ תפוחים יש אפשרויות שונות כמוצר שמרפא את הגוף. כך לדוגמה כשמערבבים את החומץ עם כוס מים ( ביחס של כפית אחת לכוס מים לדוגמה) אפשר להשתמש בזה ואפילו בסודה מעורבבת עם מים כאילו אלו היו מי פה. גם לאלו ישנן תופעות לוואי שעולות בבריאות אם משתמשים בזה לאורך זמן.

מה שאינו מזון ובכל זאת עוזר
ישנו עוד מידע על הלבנת שיניים ומי פה, אולם הוא אינו מתאר בדיוק מזון זמין במטבח; ישנו חומר שנקרא קרבמיד פראוקסיד, שהוא המרכיב הפעיל בשיטות רבות להלבנת השיניים. יש לו גם יכולות אנטי בקטריאליות כפי שהגלה במחקרים אחרונים. היתרון שלו על פני האחרים הוא אפוא דרגת חומציות ניטראלית שאינה פוגעת בזגוגית השן כמו האחרים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל