צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

14:30

seperator

 

הסרת שיער היא טרנד עולה מזה עשור, ומאז תחילתו של עידן הורדת שיער לצמיתות נפתחו מכונים רבים כפטריות לאחר הגשת שהוסמכו להעניק טיפול בכל חלקי הגוף. כמו בכל דבר - לדוגמה שוק הטיסות לחו"ל לפני שני עשורים או מחשבים ניידים- המחירים היו גבוהים מצד אחד, אולם כל הטיפולים טופלו באמצעות טכנולוגיות "קדומות" יחסית למה שמשומש כיום.

 

במבט לאחור, ניתן לומר שהמחירים לא היו מוצדקים. היום, ניתן למצוא טיפולים להסרת שיער באותן טכניקות מתקדמות הנהוגות בקליניקות "חכמות" מוסמכות במחירים מפתיעים, והכוונה כאן היא אפילו להגעה לרמה של 50%-90% להנחת טיפול. איך עושים זאת? הערנים שבינינו שיודעים לקפוץ על הזדמנויות מכירים כבר את הדיל היומי.

 

דיל יומי במכוני טיפול בריאותיים

שיטות למבצעים נועדו למשוך לקוחות, והנה זה עובד. העניין שבדיל היומי שהינו חד - פעמי, על כן הוא משתלם לאותו מכון שצובר לקוחות מרוצים וכן ללקוח שלא נאלץ להוציא כספים על קרן הצבי. אנו כישראלים אוהבים מבצעים. אנו משווים מחירים והרבה פעמים הולכים על המקום לטיפולים של אסתטיקה שיציע לנו את המחיר הכי זול. מצד שני, יש לשים לב לציוד הטכני שנמצא במקום מפני שאיכות הציוד משנה רבות את עלויות אחזקתו וכך גם את המחיר הטיפול. כאשר מכון יופי מציע מבצע דיל יומי, השימוש באותם מכשירים איכותיים להורדת שערות נשמר.

 

מקום עם המלצות

ככל שמדובר בבריאות שלכם, רצוי לטפל במקום שבו ישנה אחריות מלאה לכל הטיפול, מקום ותיק ושיש לו הצלחה מוכחת. תוכלו למצוא המלצות והערות לגבי המקום בו אתם מעוניינים לטפל באינטרנט. מחירים של הסרת שיער הם הגורם השני שיש להקדיש לו תשומת לב, ובכל מקרה ניתן לפרוס אותם לתשלומים רבים ולא להרגיש בהוצאה. בדיל היומי - אפשר לומר שטיפול אחד יכול להסתכם בחלק זעיר של תשלום ממחיר רגיל אילו לא הייתם ממתינים לדיל הזה!

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל