צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

14:49

seperator

השקעים שמתחת לעיניים כמו גם התופעה השניה הנקראת בשפה העממית "שקיות בעיניים", הם תופעות הנגרמת על ידי הגנטיקה - מהזדקנות העור, מנפילת שרירים ורקמות הקיימים בפנים ומספיגה של שומנים בפנים, בניגוד לדעה הרווחת, כי העייפות היא מקור העניין. שקעים בעיניים לא עוברים גם לאחר השלמת שעות שינה מרובות וגם לא לאחר טיפול באיפור מתאים, ונדרש לכך טיפול אסטטי עמוק יותר וקבוע. ניתוחי אסתטיקה מסוג זה נפוץ ביותר, היות והמיקום של השקעים הוא בחלק הגוף הבולט ביותר - סביב העיניים הנמצאות בראש. התשובה לכך היא בעצם להיט של שנות ה- 2,000: מילוי שקעים בעיניים - טיפול קצר ולא כואב שאין לו תופעות לוואי קשות. 

pic

מה עינייך מספרות?
אדם בעל שקעים מתחת לעיניים נראה עייף, ומשדר התנהלות מסוימת. השתנות מרקם הפנים עלול להיתפש כתופעה הנכונה לגיל מבוגר יותר מכפי גילו, וזה עלול ליצור בעיה תדמיתית. הבעיה הזו יכולה להיפתר על ידי ניתוח לשינוי מראה. השקעים בדרך כלל בצבע כהה משום הצל שנוצר בתוכם, העור הדק והשתקפות כלי הדם שמתחת. לאחר מילוי שקעים בעיניים, הכהות אמורה לעבור ברובה. הטיפול למעשה נעוץ בשיטת ההזרקה. ישנה חשיבות רבה לחומר המוזרק, והוא נבחר על פי הייעוד: מילוי קמטים זמני או הזרקת שומן גוף עצמי.

איפה אפשר למצוא טיפול למילוי שקעים בעיניים?
זה לא קשה למצוא מקומות אשר עורכים את הטיפול הזה, מבין כל טיפולי האסתטיקה למיניהם. העניין הוא למצוא את הקליניקה שעושה זאת באופן הטוב ביותר. היות שיותר ויותר אנשים עושים את הניתוח הזה - תוחלת החיים עולה ועולה הצורך להצעיר את המראה, רבים משתמשים בטיפול. היות שכך, ניתן לשמוע על המלצות מפי חברים ומכרים או לפנות ישירות לאחת המרפאות הותיקות בתחום.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל