צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

28/02/2012

|

15:58

seperator

קמטי הבעה בפנים הם קמטים המוכרים לכולנו ומופיעים בדרך כלל עם העליה בגיל. עם התקדמות הגיל אובדן מתמיד של חלבון מסוים מאיט את יכולת הסינתזה של הקואנזים והקלוגן ולבסוף אף עוצר אותה. גמישות הסיבים נפגעת ולבסוף נוצרים קמטי הבעה וקמטים באזורים אחרים בפנים. קמטים נוצרים גם בשל התנועה המתמדת של שרירי הפנים וכתוצאה מהתכווצות השרירים נחרצים קמטים בפנים.

ניתן לטפל בקמטי הבעה באמצעות חומרי מילוי זמנים המבוססים

ניתן לטפל בקמטי הבעה באמצעות חומרי מילוי זמנים המבוססים


טיפול בקמטי הבעה לטווח ארוך

ישנם מספר שיטות למילוי קמטים. הראשונה היא מילוי באמצעות חומרי מילוי קבועים. החומרים כוללים הזרקת סיליקון וחומר נוסף בשם ביו-אלקמיד. החומרים מוזרקים תחת הרדמה מקומית. ההשפעה של החומרים הללו היא ארוכת טווח, יותר משנה וחצי, הם אינם נספגים בגוף וכדי להוציאם יש לשאוב אותם החוצה. יש בכך יתרון כיוון שהטיפול הוא לטווח ארוך וכך נחסכות הוצאות כספיות של טיפולים מרובים והאי נוחות של הטיפולים הללו.החיסרון הוא השימוש בחומרים סינטטים ותופעות לוואי שיתכנו בשל כך.
קמטי הבעה בפנים הם קמטים המוכרים לכולנו ומופיעים בדרך כלל עם העליה בגיל

קמטי הבעה בפנים הם קמטים המוכרים לכולנו ומופיעים בדרך כלל עם העליה בגיל


טיפול בקמטי הבעה לטווח קצר

ניתן לטפל בקמטי הבעה באמצעות חומרי מילוי זמנים המבוססים על חומרים המצויים בגוף ולכן הם נחשבים כידידותיים יותר. קיים חשש נמוך יותר לאלרגיות ולתופעות לוואי ולכן רוב הרופאים מעדיפים לטפל באמצעות חומרים אלו. מספר חומרים משמשים כיום בטיפול זה ביניהם, חומרים על בסיס קלוגן, חומצה היאלרונית ועוד. עם הזמן חומרים אלו הולכים ומשתכללים והזרקתם הופכת לקלה יותר ונעימה יותר.

מי מתאים לקמטי הבעה ?
לפני הליך טיפולי של הסרת קמטי הבעה יש להתייעץ עם מומחה בתחום על מנת שיתאים את הטיפול והחומר האופטימאלי.חלק מהחומרים מתאימים לקמטים עמוקים, חלק לקטנים יותר וכדומה, לכן חשובה ההתיעצות וההתאמה של הטיפול לצרכי המטופל. לעיתים הרופא ימליץ על טיפול משולב על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר. את הטיפול חשוב לעבור במרפאה ידועה עם המלצות בתחום.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל