צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

19:42

seperator

תחום הסרת המשקפיים בלייזר הוא אחד התחומים אשר התפתחו בקצב מסחרר ביותר בכל העולם הקשור לכירורגיה קוסמטית ולניתוחים פלסטיים. בשונה מניתוח אף או אפילו מניתוחים להסרת צלקות, ישנם הרבה אנשים המשתמשים במשקפיים או עדשות מגע שפשוט מפחדים מתהליך הסרת המשקפיים בלייזר, ולכן עדיין לא מסוגלים לעשות אותו. בעיני רבים הצורך במשקפיים נחשב למטרד המכביד על אורח החיים ומסרבל את ההתנהלות היומיומית. למשל, נשים שמתאפרות ומשקיעות במראה ואז נאלצות להסתיר זאת מאחורי מסגרת המשקפיים או ספורטאים למיניהם שהמשקפיים מגבילות אותם בדרכים שונות.

pic

כיצד עובד הניתוח להסרת משקפיים
כיום, עולם הסרת המשקפיים התפתח מאוד, וניתן להסיר משקפיים בהליך קצר ביותר שאורך מספר שניות בלבד. על מנת לעבור ניתוח שכזה חובה לעבור קודם כל בדיקת התאמה אשר תקבע האם הרשתית של העין של המטופל מתאימה להליך שכזה. הבדיקה גם מוודאת שאין שינויים דרסטיים בראייה של המטופל לאורך התקופה האחרונה. הבדיקה היא אינה פולשנית ומדובר בסך הכול בצילום של קרנית העין על מנת לקבל את כל המידע הדרוש. הניתוח עצמו אורך כמספר שניות בכל עין, כאשר בתום הניתוח ניתן כבר לזרוק לפח את המשקפיים או עדשות המגע ושום שאין בהם צורך יותר. 

כיצד עושים השוואת מחירים להסרת משקפיים?
כיום ישנם מספר רב של מכוני אסתטיקה אשר מציעים שירותי הסרת משקפיים וניתן לבדוק באמצעות רשת האינטרנט אילו מחירים מציע כל מכון ומה שיטות הטיפול בהם הוא משתמש. כמובן שמומלץ מאוד לבצע את תהליך האבחון במקום מוכר ואמין משום שאבחון לא נכון עלול להוביל לסיבוכים מיותרים בהמשך, בשלבים שאחרי הניתוח. תופעות הלוואי שעלולות להתעורר אינן חמורות ואין חשש מעיוורון או מאבדן ראייה זמני, אך יתכנו מקרים של יובש בעין הניתנים לטיפול פשוט ויעיל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל