צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

20:24

seperator

 

אין זה סוד כי עוסק הטכנולוגיה התפתח פלאים בשנים האחרונות ואיתו גם עולם של רפואה. יותר ויותר פעולות מעולם הרפואה מבוצעות על ידי העזרה של מכונות ומחשבים. הטכנולוגיה המתקדמת ברפואה מאפשרת ביצוע תהליכים מדויקים אשר מניבים פירות בצורה היעילה ביותר.

 

לאחרונה הולך ותופסת תעוצה הפופולריות של מכשיר לייזר כאשר מכשיר זה מככב בכל הקשור לרפואה פלסטית ואסתטיקה של הגוף.

 

ניתוחים פלסטיים 

ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטים מאוד פופולריים בקרב הנשים והגברים בכל הגילאים כאשר אנו מושפעים מאוד מהערכים והנורמות של היופי אשר מוכתבים לנו על ידי המדיה מסוגים שונים: אינטנרט, טלווזיה ועיתונות. אנו נחשפים מדי יום לדוגמנים ושחקנים יפהיפיים אשר פונים אלינו באמצעות פרסומות וסרטים הוליוודיים. העור שלהם חלק וזוהר וגופם דקיק ומושלם. כל אחד מאיתנו היה רוצה לשנות משהו במראה החיצוני שלו כאשר לעיתים פגמים של גופינו משפיעים על ביטחון עצמי ירוד. כיום ניתן לפתור את כל הפגמים במראה החיצוני שלנו בעזרת טכנולוגיות בעולם הרפואה.

 

טיפול בצלקות 

צלקות יכולות להיגרם מסיבות שונות: ניתוחים, פציעות או פגמים בעור. לעיתים אנו סובלים מהמראה הלא אסטתי אשר נגרם לנו בעקבות הצלקות כאשר הדבר בא לידי ביטוי בצלקת גדולה בפנים או במקום אחר בגוף שבדרך כלל נשאר חשוף. על ידי הטיפול של לייזר ניתן להיפטר מהצלקות בכל הגוף ולקבל עור חלק וזוהר. מדובר בתהליך קל אשר לא גורם לתופעות לוואי מיוחדות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל