צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

22:04

seperator

שלל ניתוחים פלסטיים שנעשים בפנים, ניתוח לעיבוי שפתיים הוא אחד הניתוחים הנחשקים, תרתי משמע. העיבוי נועד להעניק לשפתיים מראה חושני יותר. ניתוח לעיבוי שפתיים הוא ניתוח לכירורגיה פלסטית מקובל בקרב כל הגילאים, ובעיקר בנשים צעירות ובמבוגרות אשר הרקמה התת- עורית החלה להתדלדל. מרלין מונרו, אנג'לינה ג'ולי ואחרות משמשות כמודל יופי וכדמות לחיקוי, ובמידה ומי מעוניין בניתוח לעיבוי שפתיים עליו להיות מעל לגיל 18. מעבר לכך, ישנם גורמים נוספים שהרופאים המנתחים בודקים, ולאחר מכן מחליטים בעקבות כך באיזה חומר רצוי למלא את השפתיים.

 

תוצאות הפיכות או לא?

ישנן שתי קבוצות עיקריות של חומרים למילוי שפתיים: חומרים קבועים, שהינם סינטטיים ואינם נספגים בגוף - לכן אינם "נבלעים" ברקמות הגוף ונותרים לנצח, וחומרי מילוי ביולוגיים שהם גם טבעיים, ואלו יוותרו רק זמן מוגבל, על כן ישנו צורך בהזרקות חוזרות ונשנות של חומר מילוי חדש. היות והתוצאה הפיכה, היא מתאימה למי שמעוניינת בתוצאות הפיכות וניתנות לשינוי. 

 

חומרי המילוי 

ניתן לעשות עיבוי שפתיים בסיליקון - זהו החומר הקבוע היחיד שאיתו מטפלים,וישנו גם הבוטוקס לשפתיים, החדרת קולגן, סוגי חומצות ההיאלורוניות שונות ועוד. חומרים שמותאמים למילוי קמטים למשל אינם חומרים שמשתמשים בהם לעיבוי שפתיים, אולם גם החומרים שמשמשים לעיבוי שפתיים אינם מושלמים 100% ויש צורך לעמוד על היתרונות ועל החסרונות של כל אחד מהם טרם הטיפול. 

 

מהו הסיליקון להזרקה לשפתיים?

סיליקון אושר על ידי משרד הבריאות לשימוש למטרות אסתטיקה בלבד, עוד משנת 2000 בארץ. מומלץ להזריק סיליקון במספר מוקדים וכן בכמויות קטנות מאוד בכל פעם (עד 1CC). כל מיקרו של טיפה נעטף על ידי רקמה צלקתית מיד, אשר מונעת את התזוזה של הסיליקון. משום הכמויות הקטנות, עיבוי שפתיים יכול להמשך גם חודשים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל