צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

00:12

seperator

 

ישנן מספר טכניקות שונות לעיבויי שפתיים.ישנו עיבוי שפתיים המתבצע בעזרת חומרים זמניים כגון קולגן או חומצה היאלורונית, אלו משפיעים לתקופה של שלושה עד שישה חודשים. בעוד עיבוי שפתיים בסיליקון הינו קבוע משום שהסיליקון אינו מתפרק בגוף.היתרון הבולט בשימוש בסיליקון הוא שהוא דורש ביצוע של ההליך פעם אחת בלבד(סדרת טיפולים) והתוצאות נשארות לאורך זמן.

 

כוחו של הסיליקון 

סיליקון הוא פולימר מלאכותי אשר מופק מחול.הסיליקון הוא חומר קבוע אשר משתמשים בו בתחום הרפואה מזה ארבעים שנה בין היתר גם לצרכים קוסמטיים.ניתן להשתמש בסיליקון במצב מוצק ובמצב נוזל. עיבוי שפתיים בסיליקון מתבצע במצבו הנוזלי של החומר. יתרונו הבולט של הסיליקון בכך שהוא חומר קבוע.אחד החסרונות של הסיליקון בכך שהוא עלול לנדוד לאחר זמן מה ואף ליצור גושים וצלקות.

 

פרטי תהליך עיבויי שפתיים בסיליקון

עיבויי שפתיים בסיליקון אינו נחשב ניתוח פלסטי אלא מוגדר כהליך פלסטי. הטיפול מתחלק למספר מפגשים על מנת לבצע אותו בצורה הדרגתית. כל טיפול מתבצע במרחק של כשבועיים האחד מהשני כך שניתן ליצר נפח מתאים בשפה. הדרך בה מבוצע הטיפול הוא על ידי טיפות מיקרוסקופיות של סיליקון נוזלי אשר מוחדרות לשפתיים על ידי שימוש במחט דקה ועדינה המוחדרת לאזור בשפתיים הדורש מילוי.תוצאות הטיפול נראות לעין מיד בתום הטיפול. האזור יהיה אדמומי ונפוח עד כיומיים אחרי ההזרקה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל