צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

12:21

seperator

ריבוי מכוני האסתטיקה והניתוחים הפלסטיים מעצימים את תופעת הבוטוקס בשפתיים ההופך אופנתי יותר ויותר מיום ליום. בוטוקס בשפתיים נחשב כמראה המושלם המעניק לשפתיים נפח ומראה חושני. טיפולי אנטיאג'ינג (מונעים הזדקנות) הם מצרך מבוקש, וככל שהוא כזה יש צורך להתחיל להתוודע למהותו ולסיכונים שיש בו. למרות שאין זה נחשב לניתוח פלסטי הרי שזהו טיפול המצריך חשיפת כל הסיכונים לטיפול ולתוצאותיו על ידי הרופא העורך את הטיפול והמכון בו זה נעשה.

 

כיצד נעשה טיפול בוטוקס לשפתיים?

בשונה מסיליקון, אין זה חומר מילוי, אלא חלבון ("רעלן") המופק מבקטריה המוזרק בריכוז נמוך ביותר לאזור המטופל וגורם לריאקציה כימית. הרעלן הזה הוא אחד הרעלים החזקים ביותר המסוכנים לאדםאולם הטיפול נעשה בריכוז ממש זעיר ממנו (0.3%). המנטרלת את האצטיל כולין בין קצות העצבים של השרירים, כלומר, מנטרל את המתח או את הפקודה לפעולה וכך מרפה את השרירים. התוצאה כאשר עושים בוטוקס לשפתיים זויות השפתיים מורמות יותר, וזה אף מטפל בקמטים באזור הפנים, כשמדובר בקמטים שאינם עמוקים במיוחד, על אותה דרך של פעילות. החומר המוזרק מנטרל את השריר המושך והמקמט וכך נמנע הקמט.

 

הוראות טיפול בוטוקס לשפתיים

ההליך אינו חד פעמי ופעמים רבות יש צורך בחשרה על אותה הפעולה עד לנטרול מוחלט של השריר. פרק הזמן הממוצע בו נשמרת פעולת הטיפול הוא בין ארבעה וחצי חודשים לחצי שנה בממוצע. לפני הטיפול יש להתייעץ עם רופא לאסתטיקה רפואית כי זהו הטיפול המומלץ ביותר עבורכם. כרעלן, הוא משתק את השריר לצורך קביעת הבעה קבועה בפנים. יש מספר מצבים קבועים מראש שבהם אסור לבצע את הטיפול כמו אלרגיות לחומרים מסוימים או היריון. גם לאחר הטיפול יש "עשה" ו"אל תעשה" , כמו למשל שרצוי להפעיל את שרירי הפנים אחת ל- 15 דקות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל