צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

15:00

seperator

תחום הרפואה הכירורגית הולך וצובר פופולאריות רבה בקרב אנשים רבים וההתפתחות הטכנולוגית המרשימה בתחום מאפשרת לקיים מגוון רחב של טיפולים קוסמטיים במחירים זולים ובמקרים רבים ללא כאבים ותקופות החלמה ממושכות. ניתוחים פלסטיים שבעבר היו נחשבים ליקרים ומסובכים במיוחד וכללו תקופות החלמה המלוות בייסורים קשים כמו הסרת שיער או שאיבת שומן, ואפילו ניתוח אף, ניתן לעשות כיום בעלות השווה לכל כיס וללא כאבים מיותרים.

pic

מה זה טיפול שיניים בלייזר?
טיפול השיניים בלייזר הוא טיפול אשר מטרתו להילחם בתופעה של ריקבון או עששת. העששת היא מחלת שיניים נפוצה ביותר, וכיום ישנם רופאי שיניים רבים אשר משתמשים בלייזר על מנת להילחם בה. מכיוון שהטיפול בלייזר מאושר על ידי מכון התקנים הרפואיים האמריקאי, רופאי שיניים רבים חשים בנוח להשתמש בו בקליניקות שלהם.

כיצד עובד מכשיר הלייזר לטיפולי שיניים?
הטיפול בשיניים באמצעות לייזר ממקד את קרני האור המוגברות באמצעות המכשיר באזורים הבעייתיים בשן, ועל ידי כך ניתן להגיע ולחטא אזורים שקשה מאוד ואפילו בלתי אפשרי להגיע אליהם בכל צורת טיפול אחרת. למעשה, הטיפול בלייזר נחשב לכל כך יעיל ואפקטיבי גם מבחינת נוחות המטופל. באמצעות הטיפול בלייזר אין מגע ישיר על האזור הנגוע, ולכן המטופל אינו חש כלל בכאב, ואין צורך בהרדמה חזקה. באופן הזה ניתן להפיג את אחד החששות הגדולים ביותר בעולם - הפחד מרופא השיניים.

מהם היתרונות של הטיפול בלייזר?
ובכן, מלבד הנוחות של המטופל והירידה המשמעותית ברמת הכאב של הטיפול, הטיפול באמצעות לייזר גם מפחית את הסכנה לזיהומים מפני שאין מגע ישיר של מכשירים או ידי הרופא המטפל. בנוסף לכך, הטיפול באמצעות לייזר הוא קצר יחסית לאורך הטיפול הקונבנציונאלי. אנשים רבים יחשיבו עובדה זו ליתרון גדול.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל