צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

06:30

seperator

 

נשים וגברים שמסתכלים מדי יום אל המראה, ובודקים את העור המדולדל שנמצא ממש בכיוון השריר התלת ראשי של הזרוע, מגיעים למרכזים לאסתטיקה רפואית, ומבררים מה ניתן לעשות (מלבד הניסיון לנפח מעט את המקום בשרירים ולחזק שם). היות ומדובר ב"שאריות" של עור שנותר כמזכרת מדיאטה או מהרזייה כל שהיא, סביר להניח שעור זה איבד מהגמישות שלו עקב שינוי בסידור סיבי הקולגן. בשלב זה, מכונים לניתוחים פלסטיים יכולים להמליץ בעיקר על מתיחת זרועות כצעד ראשון לכיוון השינוי החיצוני.

 

מהי מתיחת זרועות?

ניתוח למתיחת זרועות נקרא גם "הרמת זרועות", והוא משתייך למשפחת הניתוחים הפוסט בריאטריים - כלומר כל אותם הניתוחים למתיחת עור על פני האיבר (כמו מתיחת בטן, מתיחת פנים ועוד). ובו מקצרים את העור, מותחים אותו ומהדקים אותו לזרוע. מטפלים בעור שעוטף את החלק העליון שבזרוע, כלומר בין האמה לבין בית השחי - מבצעים חתך לאורך החלק הפנימי של הזרוע, מסירים ממנה את החלק המיותר של העור (לאחר סימון המקום), מצמידים את העור הנותר ותופרים אותו. 

 

למי יתאים הניתוח?

מדובר בקהל יעד בלתי מוגבל של אנשים שיש להם עור מדולדל בזרוע, ומעוניינים בשינוי. הדלדול נגרם מירידה קיצונית במשקל, מהשפעת הגיל, מסיבה תורשתית או מצרכי שיקום למשל. אין הגבלה לגבי גיל המנותחים בהרמת הזרוע. על מנת להיות מנותחים בניתוח פלסטי מסוג זה, יש צורך באישור של המנתח הפלסטי על מנת שיעשה פיסול גוף על ידי מנתח פלסטי. 

 

צלקות ותופעות אחרות

לאותם המנותחים תהיינה צלקות בעור, במקום של התפרים, אולם אותן צלקות נעשות במקומות סמויים יחסית - מדובר בצלקת לאורך הקו הפנימי של הזרוע. עבור אותם מנותחים שמשתוקקים לשינוי במראה החיצוני משום עודפי עור גדולים מדובר במחיר שהינו זול יחסית בתמורה להרחקת העור.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל