צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

15:07

seperator

 

גיל ההתבגרות מביא עמו הרבה פעמים תופעה שלא הכי נעימה לעין והיא פצעי הבגרות או בהגדרתם הרשמית אקנה. פצעים אלה וטיפול לא נכון בהם יכולים לגרום לצלקות בפנים שיגררו עם המתבגרים הצעירים גם לגילאי העשרים והשלושים. גם צלקות כתוצאה מפציעה יכולים להופיע על עור הפנים או הגוף ולהציק מאוד לעין, גירוד של אבעבועות רוח (שכולנו סבלנו מהם לפחות פעם אחת בחיינו)

 

 היא גם סיבה להופעה של צלקות בעור האדם. הצלקות, לא משנה היכן הם, לא נעימות לעין וגורמות להרגשה של חוסר ביטחון ואי נוחות. אל דאגה, יש פתרון.

 

פתרונות להעלמת צלקות

ההתפתחות הטכנולוגית נתנה את אותותיה גם בעולם הקוסמטיקה וכמעט כל פגם ניתן להעלים היום ע"י טיפול קוסמטי על כל סוגיו. קיימים טיפולים שדורשים ניתוח פלסטי אך הטיפולים להחלקת צלקות לרוב לא דורשים טיפול חודרני. קיימות שלוש שיטות טיפול עיקריות להעלמת צלקות כדלקמן; ניתן להסיר צלקות בלייזר ע"י צריבת האזור הצלוק בעור ובכך מאפשרים לעור לצמוח מחדש. הלייזר מאפשר טיפול עמוק ויסודי. באמצעות פילינג ניתן גם להעלים צלקות. התכונה של הפילינג היא לקלף תאי עור מתים ובכך לחדש את הצמיחה של העור באזור הפציעה. שיטת המילוי היא שונה במהותה מהשתיים האחרות כיוון והיא נעשית ע"י הזרקת חומר למקום המצולק בעור. החומר משמש כחומר מילוי לצלקת שלא נעלם אלא נספג בעור ומשמש כמעין סיליקון שמחליף את המקום הריק בחלל הצלקת.

 

טיפול מונע לצלקות

אם יש לכם הזדמנות למנוע את הצלקות מראש או למנוע צלקות עתידיות כדי לעשות זאת. אחת הסיבות הנפוצות ביותר לצלקות הוא פצעי בגרות, התעסקות לא נכונה איתם , הוצאת "שחורים" באופן עצמאי, פיצוץ של פצעונים והתעללות בעור הפנים. גם במקרה של פצעי בגרות ניתן לטפל באמצעות קוסמטיקאית או מכון המומחה לנושא, לעבור טיפולי פנים, מסיכות והוצאת שחורים בצורה שלא תתיר צלקות.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל