צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

16:47

seperator

 

ישנה חלוקה מקובלת לסוגי עור, על מנת להחליט מהי דרך הטיפול הטובה בהם. בחלוקה גסה, ישנם שלושה סוגי עור, כשההפרדה ביניהם נקבעת על פי כמות החלב שמיוצרת מתוך בלוטות החלב שבעור. סוגי העור הם: רגיל - ייצור כמות חלב נורמלית, שמן- כשיש ייצור יתר של החלב, יבש- כשיש חוסר ביצור החלב. איך נוצר סוגי מסוים של עור? זה נובע מנתונים גנטיים, אולם גם שינוים הורמונאליים ושינויי הגיל (בסביבות גיל 30 העור מתחיל להרגיש יבש - מופרש פחות חלב לעור), מחלות, תזונה, איכות וכמות השתייה וגם מזג האויר.

 

סוגי עור נוספים

בחלוקה מדויקת יותר, ניתן להבחין גם בעור מעורב- כלומר בכל אזור ישנו סוג עור אחר, לדוגמה: במצח, באף ובסנטר עור שמן, ובלחיים עור יבש. ישנו גם סוג עור עדין (נקרא גם רגיש) אשר תנאי הסביבה יוכלו להשפיע עליו באופן מובהק: חום, קור, יובש באוויר יפעילו מנגנון פצעים ותופעות של אדמומיות, עד כדי פיגמנטציה בפנים (בדרך כלל גנטי). 

 

כיצד מטפחים עור רגיש?

טיפולי יופי בקליניקה יכללו כמובן את התכשירים שמסייעים לעור לשמור על האיזון. גם סוג עור רגיל ישתמש בתכשירים על מנת לשמור על הלחות מול תנאי מזג האויר העונתיים,ומול עובדות הגיל הנוקבות. את התכשירים יש לקחת באופן קבוע, אחרת לתהליך הטיפוח לא יהיה יתרון. ניתן לטפח עור רגיש גם על ידי פיקוח מתמיד של קוסמטיקאית וטיפולי פנים שונים. 

 

קושי באבחון סוג עור

סוג עור הוא נתון שמשתנה עם השנים, ולכן חשוב להקפיד ולבחון את העור- האם שינה את המרקם שלו או את התגובה לתכשירים. היות וסוג העור משתנה, אין לסמוך על אבחון שנערך לפני שנה או שנתיים, ורצוי לבחון זאת אחת לתקופה קצרה יחסית - בין אם אצל קוסמטיקאית, אצל הדיילת במרכזי המכירות ועוד.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל