צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

08:12

seperator

 

ישנה חלוקה מאוד רחבה של סוגי עור הפנים מבחינה קוסמטית המקובלת לצורך טיפול נכון בעור המבוססת על סיווג העור לפי מידת השמונים. את רמת השומניות נקבע ע"י רבת החלב המיוצרת בבלוטות העור. מקובל לחלק את סוגי העור ל3 סוגים: עור רגיל- סוג עור אשר הפרשת החלב שלו תקינה, עור שמן- סוג עור אשר סובל מהפרשה רבה של החלב, עור יבש- סוג עור הסובל מחוסר הפרשה של בלוטות החלב.

 

ממה נקבעת רמת השומניות של העור?

בדרך כלל מידת השומניות של העור, כלומר מידה הפרשת בלוטות החלב בעור נקבעת מנתונים גנטיים אך לא רק. ישנה השפעה מגורמים אחרים גם כן למשל שינויים הורמונאליים, מחלות, תזונה, מזג האויר וניקיון העור. ישנה גם השפעה של הגיל על רמת השומניות של העור, עם הגיל רמת הפרשות השומן יורדת וכך הופך העור ליבש יותר מאופן יחסי.

 

ישנם סוגי עור נוספים

בנוסף לחלוקה הגסה של סוג עור יבש, שמן ורגיל, ישנם גם סוגים של עור מעורב, רגיש ועדין.

סוג עור פנים רגיש ועדין- זהו עור אשר נוטה לפתח אדמומיות ותופעות אלרגיות בהתאם למזג האויר או אשר רגיש לחומרים מסוימים. התופעות האלרגיות של העור משתנות בין אדם לאדם לכן לא ניתן לומר באופן חד משמעי מהן התופעות. 

סוג עור פנים מעורב- זהו עור פנים שחלקים מהפנים מתאימים לסוג עור מסוים וחלקים שונים לסוגי עור שונים. למשל כאשר איזור המצח מתאים לעור שומני ואזור הלחיים מתאים לעור יבש.

 

טיפול שונה לכל סוג עור

חשוב להיות מודעים לסוג העור שלכם על מנת להעניק לו את הטיפול המתאים. לעיתים אפילו שינוי בקרם לחות לשימוש יומיומי יכול לשנות את בעיית העור באופן משמעותי. טיפול נכון בעור שלכם ימנע את הצורך בניתוח פלסטי בעתיד

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל