צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

01:58

seperator

 

אחד מהטיפולים הקוסמטיים הפופולאריים והנפוצים ביותר בקרב הרבה אנשים צעירים ומבוגרים הוא הסרת כתמי פיגמנטציה בפנים. אך השאלה היא מהיכן באים כתמי הפיגמנטציה? ובכן, מקורם של הכתמים באור הוא כתוצאה מנזקי השמש. מדובר בדרך כלל מחשיפה מוגברת לשמש ולכן פיגמנטציה היא שכיחה יותר בקרב אוכלוסיות מבוגרות, אך ישנם גם צעירים הסובלים מכתמי פיגמנטציה כתוצאה ממקרים קיצוניים וחמורים של טיפול באקנה.

 

כמובן שאנשים בעלי גוון עור בהיר מועדים יותר לסבול מפיגמנטציה בפנים ובגוף יותר מאשר בעלי גוון עור כהה. בניגוד לניתוחים פלסטיים או טיפולים פולשניים אחרים טיפול בפיגמנטציה בפנים הוא טיפול קל ולא פולשני.

 

כיצד נלחמים בפיגמנטציה בפנים?

על מנת להילחם בבעיות פיגמנטציה בפנים ישנם כל מיני שיטות וטיפולים. כמובן שהדרך הטובה ביותר היא להימנע מחשיפה מיותרת לשמש ומריחה של קרם הגנה נגד השמש על הפנים בכל פעם שיוצאים מהבית. ישנם גם אנשים שמאכלים מסוימים מעודדים תופעה של כתמי פנים ולהם מומלץ להימנע מלאכול מאכלים כאלו.

 

הדרך הטובה ביותר להעלים כתמי פנים היא בעזרת חומרים נוגדי חמצון, ולכן דיאטה שמורכבת מפירות וירקות עשויה לעזור בהעלמת הפיגמנטציה בפנים. כמובן שתמיד ניתן להיכנס להליך כירורגי אך חשוב להיוועץ ברופא לפני כן ולקחת בחשבון שישנם סיכונים מסוימים. אמנם הסיכונים הם אפסיים אך כמו כל ניתוח הם קיימים. אפילו בניתוח אף ישנם סיכונים וגם בניתוח להרמת חזה.

 

מתי בדרך כלל מתחילים לסבול מפיגמנטציה בפנים?

כפי שנאמר מקודם פיגמנטציה בפנים היא לרוב בעיה שאופיינית לאנשים מבוגרים. העור שנחלש עם השנים, כמו גם החשיפה מרובת השנים לקרני השמש נותנים בגוף את אותותיהם. חשוב מאוד לפתח מודעות לנושא כבר בגיל צעיר על מנת לצמצם את היקפי התופעה בעתיד, בגיל מאוחר יותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל