צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

00:28

seperator

 

כתמי הפיגמנטציה הראו נוכחות עוד במאות החולפות.לא סתם נשות האצולה האירופאיות עטו כפפות ואחזו בשמשיות. בימינו אנו הבהרת כתמי פיגמנטציה הפכה לתעשייה משגשגת בה ניתן למצוא שפע של פיתרונות לתופעה. כתמים על עורנו מתחלקים בצורה גסה לשתי קבוצות .נמשים וכתמי שמש אשר נחשבים קלים להסרה, כתמי הריון וכתמים תורשתיים אשר נחשבים קשים יותר לטיפול ולעיתים אף חוזרים .

 

הבהרת כתמי פיגמנטציה - איך זה עובד ?

מלנין הוא פיגמנט שנמצא בשכבת העור החיצונית שלנו,האפידרמיס, והוא זה שקובע את צבע העור שלנו. תפקידו של המלנין להגן עלינו מקרינת שמש על-ידי כך שהוא סופג את קרני השמש ומחזיר אותן ובכך מונע נזק לתאים. כל חשיפה לשמש מעוררת את היווצרות המלנין כדי להגן על העור,ישנם מקרים בהם פיזור הפיגמנטים אינו אחיד ויש הצטברות של פיגמנט באזור מסוים. תופעה זו יוצרת כתם על העור. הגורם העיקרי לפיזור לא אחיד הא חשיפה לשמש אך גם גלולות למניעת הריון ,הורמונים ותרופות עלולים לגרום לכך. בנוסף גם הגיל הוא מרכיב משמעותי בהופעת פיגמנטציה שכן עם הגיל עולה הנטייה לתופעה.ישנם סוגים שונים של פתרונות הבהרת כתמי פיגמנטציה, רובם מבוססים למעשה על הפרעת ייצור המלנין בגוף על-ידי חסימת האינזים האחראי לכך.

 

לפני בחירת טיפול להבהרת פיגמנטציה - כדאי לדעת

כאשר אתם שוקלים טיפול להבהרת כתמי פיגמנטציה כדאי להתייחס למספר דברים.עומק הפיגמנטציה ישפיע על אופי הטיפול שכדאי לבחור. לרוב הפיגמנטציה שטחית אך יש מקרים בהם הצטברות הפיגמנטים היא בעומק הדרמיס. הבהרת כתמי פיגמנטציה באפידרמיס יכולה להיעשות על ידי קרמים שנועדו להבהרה הנמרחים על העור או פילינג בעוד פיגמנטציה עמוקה יותר תטופל על די טיפול לייזר או קילוף כימי וכד'. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל