צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

04:10

seperator

 

כאשר ישנו רצון להגדיל את החזה וגם בהגדלת חזה לגבר, משתמשים בשתלי סיליקון מסוגים שונים על מנת למלא את החוסרים. ישנם כיום שני סוגים של שתלי סיליקון מעוצבים, שבהם עושים שימוש בניתוח פלסטי בחזה. האחד - שתל סיליקון שהוא עגול - יש לו פרופיל נמוך או פרופיל גבוה, ויש לשניהם צפיפות ג'ל גבוהה או נמוכה. הסוג השני הוא שתל סיליקון שהוא אנטומי, יש לו צורות אנטומיות שונות ומותאמות, לכן בתרגום חופשי מאנגלית שמו הוא גם שתל בעל צורת פתית שלג.

 

החדרת השתל ויכולות ההנקה

יש שלושה מקומות בחזה שדרכם יש להכניס את השתל. הראשון - הוא בהיקף התחתון על פני עטרת הפטמה. כך, החתך מוסתר באופן הטוב ביותר, אולם יש בו סיכון רב שקשור ביכולתה של האישה להניק. השתל יכול להיות מוחדר גם בקפל של השד - כלומר - מתחתיו. כשהוא ממוקם שם, הוא פחות מסוכן בהמשך ליכולת ההנקה ואפילו מאפשר גישה לניתוח חוזר במקרה הצורך. מצד שני, הוא בולט יותר מקודמו. החתך בבית השחי אמנם מוסתר כשהידיים צמודות לצידי הגוף. קשה להגיע לדיוק בחתך מסוג זה, אולם הוא הפחות מסוכן באשר להנקה.

 

המיקום של השתל

כאשר בלוטת השד היא החוצצת בין העור לשתל, ניתן למקם אותו מעל או מתחת לשריר בית החזה. כשהשתל מעל לשריר, משך הניתוח קצר יותר וגם זמן ההחלמה - התוצאה אם כן היא מיידית באופן יחסי. החסרונות - קושי בביצוע ממוגרפיה. כשהשתל מתחת לשריר, זמן הניתוח מתארך, משך ההחלמה ממושך יותר וצפויים יותר כאבים. בניתוח מסוג זה קשה לבצע ניתוחים חוזרים והתוצאה המיידית מתקבלת לאחר שלושה חודשים. מצד שני, קל יותר לעשות ממוגרפיה ואין הווצרות קפלים או צניחת שדיים. 

 

מי מחליט איזה ניתוח חזה ייעשה?

ניתוחים פלסטיים כמו ניתוחי חזה לא מבצעים לפני שלב ההדגמה אמנם, והרופא המנתח מחליט ביחד עם המטופל לגבי הבחירות השונות בניתוח זה- אולם המטופלת חייבת להבין ולהיות מודעת לכל הסיכונים הכרוכים בעניין, משך זמן ההחלמה, מה שצריך לעשות בזמן ההחלמה ועוד.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל