צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

12:21

seperator

בניגוד לתפיסה הרווחת, תחום הכירורגיה הפלסטית אינו מוגבל אך ורק לטיפול בנשים המעוניינות לעשות ניתוח אף או ניתוחים פלסטיים להצרת היקפים או העלמת צלקות מהעור. למעשה, חלק גדול מהמטופלים שבוחרים בניתוחים פלסטיים כדרך טובה לשיפור המראה החיצוני ושיפור הדימוי העצמי וההרגשה הטובה הם דווקא גברים. כך למשל גברים רבים בוחרים לעשות ניתוח להגדלת חזה. תחום שעד לא מזמן היה נחלתן הבלעדית של נשים.

pic

כיצד מתבצע ניתוח הגדלת חזה לגברים?
על מנת להחדיר את שתל החזה מתחת לעור, מבצע המנתח הפלסטי חתך באזור בית השחי של המטופל. את השתל מכניס המנתח לרווח שנוצר בין שרירי החזה לבין כלוב הצלעות. על מנת למקם את השתל בצורה מושלמת משתמש המנתח הפלסטי בציוד רפואי מתקדם כמו מצלמות זעירות על סיבים אופטיים ואמצעי תאורה זעירים. כמו כן המנתח מוודא ששני השתלים הוכנסו בצורה סימטרית ושווה לשני צידי החזה.
 

השלבים שלאחר הניתוח
כאמור, ניתוח הגדלת חזה לגבר אורך בין שעה לשעתיים תלוי בגודל השתלים ובנתונים הפיזיים של המטופל. הניתוח מבוצע בהרדמה מלאה, מה שמחייב את המטופל להישאר במרפאה לצורך השגחה והתאוששות. את התחבושות העוטפות את החתכים ניתן להוריד לאחר שלושה ימי מנוחה. במקרים רבים מופיעים כאבים לתקופה של שבוע לאחר הניתוח, וכן מומלץ מאוד להימנע מכל פעילות גופנית כחודש לאחר הניתוח.
 

כיצד בוחרים מנתח לניתוח הגדלת חזה לגבר?
באופן עקרוני, ניתוח להגדלת חזה לגברים אינו נחשב לניתוח מסוכן, להוציא כמובן את הסיכונים הרגילים הכרוכים בכל ניתוח המבוצע בהרדמה. למרות זאת חשוב מאוד לשים לב לזיהומים ולפגיעות בשתלים שמובילים לדליפת שתל. על מנת לצמצם את הסיכונים מומלץ מאוד לבחור במנתח פלסטי מנוסה בעל מוניטין וותק בתחום.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל