צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

14:11

seperator

 

נשים רבות חולמות על החזה המושלם, כפי שהן מדמיינות אותו בעיני רוחן. לפי התפיסה המערבית החזה הנשי הוא אחד מאברי הגוף המושכים ביותר, ובמטרה להיראות נאות ומושכות יותר בעיני עצמן ובעיני המין השני, נשים רבות עושות ניתוחים פלסטיים לשיפוץ החזה, ובעיקר ניתוחים להגדלת חזה. ישנם נשים שגודל החזה שלהם או אפילו צורתו אינו לרוחם והיו מעוניינות להגדיל אותו על מנת לשפר את הדימוי הגופני שלהן, ולתת לחזה שלהם צורה עגולה יותר יציבה יותר, ובעיקר גודל.

 

לא רק הגדלת חזה

ניתוח פלסטי בחזה אינו אומר דווקא הגדלתו. ישנן הרבה נשים שעושות ניתוח פלסטי להקטנת חזה או לעיצוב צורתו של החזה. כיום המחיר של ניתוח פלסטי בחזה נמוך בהרבה ממחירו לפני שנים, ויותר נשים שרצו מאז ומתמיד לעשות ניתוח פלסטי אך לא יכלו להרשות לעצמן, מסוגלות היום לממן את הניתוח שנחשב ללא מסובך יותר מניתוח אף או אפילו בוטוקס. בנוסף לכך, יהיו אנשים שיופתעו לשמוע, אך ניתוחי הגדלת חזה מתבצעים גם במטופלים ממין זכר הרוצים מראה של חזה שרירי וגברי יותר.

 

שיטות שונות לעיצוב והגדלת החזה

כאשר מטופלת מגיעה למנתח פלסטי במטרה לנתח את החזה שלה, יושבים היא והמנתח ומחליטים מהו הטיפול או מהו הניתוח המתאים לה ביותר למבנה גופה ולרצונותיה. לעיתים רצונותיה של המטופלת אינם תואמים את המציאות, אולם כמעט תמיד בעזרת מנתח טוב ניתן לעשות כמעט הכול. תפקידו של המנתח הוא לבחור בטיפול שיש בו הסיכוי הקטן ביותר לנזק או לתקלות במהלך הניתוח ובשלבי ההחלמה שלאחריו.

 

איך בוחרים מנתח פלסטי?

המנתח הפלסטי הוא הגורם החשוב ביותר בכל ניתוח פלסטי, ולכן חשוב מאוד ללכת למנתחים בעלי שם ומוניטין טוב. כמו כן הכי חשוב בתחום הזה הוא הניסיון. מנתח מנוסה הוא מנתח שהסיכוי שלו לעשות טעות קריטית הוא הקטן ביותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל