צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

16:29

seperator

המחירים לטיפולים אסתטיים בבוטוקס מושפעים מקליניקות בה מבצעים את הטיפול ואופי הטיפול הנבחר. בדרך כלל, הזרקת בוטוקס באזור המצח, בין הגבות ובצידי העיניים תעלה כ-990 ש"ח, טיפול בהזעת יתר בבית השחי יעלה 3500 ש"ח, טיפול בהזעת יתר בפנים יעלה 1500 ש"ח, מילוי קמטים על עור הפנים יעלה כ-2000 ש"ח, וטיפול בהזעת יתר בכפות רגליים יעלה כ-6000 ש"ח.

 

מידע חיוני אודות בוטוקס 

טיפולים בעזרת החומר שנקרא בוטוקס תפסו תעוצה בשנים האחרונות כתוצאה מכך שהוכיחו את האפקטיביות שלהם. הזרקת חומר הבוטוקס לשכבות העמוקות של העור משפיעה של החלקת הפנים וכתוצאה מכך מקנה לעור הפנים מראה רענן וצעיר יותר. התוצאה לאחר ההזרקה נראית לעין לאחר כ-5 ימים ונמשכת תקופה שבין 3 עד 6 חודשים. על מנת לשמר את מראה העור חשוב לחזור על הטיפול פעמיים בשנה.

 

טיפול הזרקת בוטוקס

המטופלים שחוזרים לבצע טיפולי בוטוקס מדווחים כי ההשפעה של החומר הולכת ומשתפרת וכתוצאה מכך, פרק הזמן שבין טיפול לטיפול מתארך. טיפול הבוטוקס הינו טיפול בטוח לחלוטין וכמעט ולא גורם לתופעות לוואי. פעולת ההזקרה במהלך הטיפול נמשכת דקות ספורות בלבד ואינה גורמת לכאב. לקבלת מראה פנים צעיר ואסטתי, הטיפול מתאים הם לגברים והן לנשים.

 

אזורים לטיפול בבוטוקס 

מגוון האזורים בהם ניתן לטפל על ידי הזרקת חומר הבוטוקס הינו רחב. הבוטוקס נלחם בקמטים במצח על ידי שיתוק השרירים. אם המטופל רוצה להשיג מראה צעיר יותר על ידי הרמה מינורית של גבות ופתיחה טבעית של העיניים, הבוטוקס הינו הטיפול המושלם עבורו. בנוסף, טיפול זה מתאים למלחמה בהזעת יתר בבית השחי או תופעות לא רצויות כגון שיתוק של עצב הפנים והתכווצות לא רצונית של שרירי עינים ופנים. הרשמו עכשיו לטיפול ללא תשלום ותשפרו את מראה העור בדקות ספורות!

חיפוש עבודה, טבעות נישואין

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל