צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

09:51

seperator

 

נתן לחלק את העור לסוגי עור שונים, ולאור אותה החלוקה, להגדיר את אופן ואת סוג הטיפול המתאים. אבחון של עור אינו דבר קבוע למשך חיים שלמים כמו למשל סוג דם - הרכב של עור יכול להשתנות לאור השינויים ההורמונאליים של הגיל, חשיפה ממושכת לקרינת שמש או לעישון, רדיקלים חופשיים וגורמי חמצון אחרים בגוף, מזג האוויר, חומרי ניקוי והדברה ועוד. גורמים אלו עלולים להוביל להזדקנות עור מהירה - ולקמטים ולקמטוטים, לכתמים ולנימים בולטים, לפיגמנטציה בפנים, לנקודות חן ועוד.

 

טיפול ברדיקלים חופשיים

רדיקלים חופשיים הם מבנים כימיים לא יציבים ולא מזווגים שמתחברים לחומרים אחרים בגוף באמצעות תהליך חמצון. הם מתקיפים חלבונים, מחמצנים שומנים והופכים גם אותם לרדיקלים חופשיים. יש עוד פעולות בלתי רצויות שהם עושים, אבל החדשות הטובות הן שניתן לנטרל אותן בדרך של טיפול - על ידי הוספת חומרים נוגדי חמצון, חומרי תזונה - כמו למשל תפוח עץ, אוכמניות, תות שדה, אגוזי פקאן, ארטישוק ועוד. ניתן להיעזר כמובן בחומרי טיפוח חיצוניים כמו קרמים קוסמטיים שבולמים את התופעה.

 

ויטמינים שנמצאים במוצרי מאכל

הטבע ברא אותנו לעולם מושלם - אנחנו יכולים לחיות בו גם ללא אמצעי עזר כימיים. תשונה נכונה עשויה לשפר את מראה העור ולגרום לו לעכב את תהליכי ההזדקנות שלו. מוצרי החלב מכילים ויטמין A, חומצות שומן כמו אומגה 3 שכמותן הולך ועולה עם השנים בתוך המאכלים ובעיקר - הכי חשוב כמובן- שתייה מרובה של מים.

 

מסנני קרינה

לבד מטיפולי יופי, ישנם גם טיפולי מניעה, כמו למשל שימוש במסנני קרינת שמש. במידה מסוימת, חשיפה לשמש רצויה- באמצעותה ניתן להשתמש בויטמין D, אולם חשיפה מופרזת עלולה לעלות בקרינה גבוהה. לכן, רצויה להשתמש במקדם הגנה גבוה מ- 15 (שמספק לגוף הגנה גבוהה פי 15 מההגנה הטבעית של העור לגוף).

למידע אודות טיפולי יופי צרו קשר עימנו או התקשרו אלינו עכשיו 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל