צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

14:41

seperator

 

נשים שנמצאות לאחר מספר לידות, בגילאים מתקדמים כאשר תאי העור מאבדים מחיוניותם או באופן טבעי, יהיו באופן כמעט ודאי בעלות חזה נפול. זוהי דרך הטבע, ואולם מצד שני - יכול להיות שזהו גורם משמעותי בירידת הבטחון, או לירידה בדימוי העצמי ובכוח המשיכה. כך או כך- ישנם פתרונות עכשויים שמוצעים על ידי קליניקות שפועלות על מנת להרים חזה נפול בשיטות שונות ומתקדמות.

 

 ניתוח מסוג זה כולל הסרת עודפים של העור, הידוק הרקמות ועיצוב השדיים. ישנם ניתוחים פלסטיים מתקדמים שמשלבים בין הרמה לבין הגדלה או הקטנת חזה.

 

הליך הניתוח להרמת חזה

ניתוח להרמת חזה יכול להיות בן שעה ועד לארבע שעות, וזה תלוי בהיקף הניתוח - מה עושים בו - הגדלה או הקטנה ומה נתוני המנותחת. הניתוח מתבצע לרוב בהרדמה - ההרדמה יכולה להיות מקומית כשמדובר בהרמת החזה בלבד או בהרדמה כללית כשמדובר בניתוח משולב - וזמן האשפוז הוא ללילה. 

 

תיקון של צניחת חזה

במקרה של צניחת שד באופן מינימלי, החלק התחתון של השד יהיה מורם עם הפטמה - אותה ממקמים במקומה הטבעי וסביבה תשאר צלקת אחת- סביב עטרת הפטמה. עודפי העור מוסרים ורקמות השד מהודקות למקומן. במקרה של צניחת חזה רבה, יתבצע חתך סביב עטרת הפטמה, ובנוסף לכך חתך עד למתחת לשד דרך הקפל שלו. כך הכירורג יכול להקטין את המעטפת שסביב החזה. 

 

ניתוח פלסטי בחזה לצורך הגדלתו או הקטנתו

במקרה של חזה קטן ונפול, הרופא המנתח ימליץ להחדיר שתלי סיליקון לצורך שיווי מראה של חזה פרופורציונאלי למה שהיה קודם לצורך הגדלת החזה. במקרה זה, חשוב שלא לעשות ניתוח להגדלת חזה בלבד ללא הרמה, משום שתוצאותיו ככל הנראה תהיינה פחות אסתטיות ובלתי מיוצבות (שתלים שלא מהודקים במבניהם).

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל