צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

09:43

seperator

תחום רפואה אסתטית הולך ומתפתח תודות לצורך לפתור מצבים רפואיים וקוסמטיים בבני אדם. במסגרת זה, תחום השתלות שיניים הלך והשתכלל עם השנים, עד כדי פיתוח שתלים דנטאליים שמושתלים בפה עקב שיניים חסרות. כששן אמורה להיעקר מן השורש או שישנו מרווח בין שתי שיניים שלא אמור להיות, רופאי שיניים משתמשים באותם השתלים לשיניים כדי לדמות שיניים אמיתיות במקום אלו שחסרות. לפני שמגיעים להשתלת השיניים, רופא השיניים או מומחה לשיקום הפה אמור לקבוע אם ואיך לבצע את ההשתלה. לצורך כך, יש הכנות מוקדמות.

pic

לפני טיפול השתלת שיניים 
מומחה לשיקום הפה יפנה לצילומי רנטגן של הלסת וצילום C.T על מנת לחקור התאמה להשתלה, מהו מספר השתלים הדרוש לכך וכיצד לעשות זאת. הנתונים שמכוונים אותו הם מצב החניכיים, גודלה של עצם החיך והחוזק שלה ועוד. במידה והעצם שעליה עושים את ההשתלה לא מתאימה, יש לשתול גם עצם לסת באמצעות ניתוחים פלסטיים מורכבים יותר. 

מהו אותו שתל?
השתל הוא פתרון לטווח הזמן הארוך למגוון מצבים רפואיים בפה. השתל הינו בורג עשוי טיטאניום, והוא יוחדר ללסת בעומק של שורש השן. השתל מחליף את השיניים המקוריות שחסרות, אולם מהרגע שבו הבורג מוברג בלסת, ישנה תקופת הסתגלות לאחר ניתוח פלסטי, ובאותה תקופת החלמה יש להמתין מספר חודשים עד שהרופא ישקם את המקום באמצעות בניה של השן החסרה. 

מדוע רצוי לבחור בקליניקה מקצועית?
שתל ראוי מבוסס על מיקום החדרתו - ונדרש דיוק במלאכה זו. מיקום הבורג חיוני להצלחת הטיפול, ולכן זהו האתגר הראשון בפני הרופא המנתח. אותו בורג ישמש עוגן לשן תותבת או מלאכותית. במידה והשתל יהיה בנוי נכון, לא יהיה ניתן להבדיל אפילו בין השן הטבעית לתחליף שלה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל