צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

00:47

seperator

 

אחד מהאיברים שאנו מאוד מקפידים על הטיפוח שלו הוא כפות הרגליים. כפות הרגליים הוא האיבר שסובל הכי הרבה מבחינה היגיינית ואסתטית בגוף. רוב היום נמצאים בתוך נעלים או סנדלים, והקרבה של כפות הרגלים לקרקע, והעובדה ששעות רבות מן היום אנו הולכים עליהן וגורמים להם לשפשופים ויוצרים עור קשה ויבש, אינה תורמת למראה אסתטי ונעים של כפות הרגליים. אבל יש פתרון מצוין לכפות הרגליים של כולנו שאפילו אינו כולל הליכים כירורגיים או ניתוחים פלסטיים הנקרא פדיקור רפואי.

 

כיצד עושים פדיקור רפואי

כאמור, על מנת לשמור על מראה אסתטי והיגייני של כפות הרגליים מומלץ מאוד לטפל ולטפח את ציפורני הרגליים. הדבר תורם גם למראה יפה יותר וגם הכי חשוב, תורם לבריאותה של כף הרגל שלנו. כאשר הולכים לטיפול פדיקור חשוב לוודא שהכלים בהם משתמש המטפל הם כלים חד פעמיים וכמובן שהמטפל דואג לנקות ולחטא את כף הרגל והציפורניים לפני הטיפול.

 

מה זה פדיקור רפואי

הפדיקור הרפואי בא לתת מענה לבעיות רפואיות שעלולות להיווצר כתוצאה מהזנחה או חוסר טיפול נכון בכף הרגל. תופעות כמו פטריות בציפורניים או אפילו ציפורן חודרנית עלולות להיגרם כתוצאה מהזנחה. כמו כן פדיקור רפואי נותן מענה לתופעות כמו יבלות ואקזמות. במקרים מסוימים אנו פשוט רוצים להיראות טוב בכפות הרגליים ואנשים עושים פדיקור רפואי בדיוק מאותן סיבות שאנשים עושים גם ניתוח אף או ניתוח להגדלת חזה.

 

כיצד בוחרים מטפל לפדיקור רפואי

בסופו של דבר פדיקור רפואי הוא טיפול המומלץ לכל אדם שרוצה לשמור על היגיינת כף הרגל שלו וליהנות ממראה אסתטי ואטרקטיבי. כאשר בוחרים מכון יופי המעניק טיפולי פדיקור רפואי מומלץ מאוד ללכת למכון מוסמך המעסיק מטפלים מקצועיים בעלי דיפלומה רלוונטית.

למידע אודות פדיקור רפואי צרו קשר עימנו ואנו נעביר את פנייתכם אל 4 מרפאות האסתטיקה המובילות בישראל

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל