צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

09:15

seperator

אחד מהאיברים בגוף ממנו אנו נוטים לשכוח, בעיקר בחודשי החורף הקרים הן כפות הרגליים שלנו. בעונת החורף כפות הרגליים שלנו תמיד עטופות בזוג גרביים עבות ובנעלים סגורות אולם כאשר מגיע הקיץ, ואנו עוברים לסנדלים אנו לפתע מגלים כי בכל אותה תקופה הזנחנו את ציפורני הרגליים שלנו. נכון, קצב צמיחת הציפורניים ברגליים נמוך יותר מקצב צמיחת הציפורניים בידיים, אולם כפות הרגליים הן אלו שסוחבות את משקלנו לאורך רוב היום ולכן יש לדאוג לתחזוקת הציפורניים.

מה זה פדיקור רפואי?

ישנן כל מיני תופעות רפואיות העלולות להתפתח בכפות הרגליים ובעיקר בציפורניים שניתן לטפל בהן באמצעות פדיקור רפואי. הזנחה של כף הרגל עלולה להוביל במקרים מסוימים אפילו לצורך בניתוחים פלסטיים על מנת לתקן נזקים שניתן היה למנוע בקלות באמצעות פדיקור רפואי. פדיקור רפואי טוב לטיפול בעור קשה, פטריות ברגליים, אקזמה, יבלות ואפילו ציפורן חודרנית.

כיצד שומרים על היגיינה במהלך פדיקור רפואי?

אחד התנאים החשובים ביותר לשמירה על כפות הרגליים במהלך הפדיקור הרפואי הוא שמירה על סביבה היגיינית. חשוב מאוד לשמור על סטריליות בכל סיבת הטיפול על מנת למנוע מעבר של מחלות ממטופל אחד למשנהו. לכן, כל כלי הטיפול חייבים להיות מעוקרים ולהישמר בסביבה מחוטאת. במהלך הטיפול על מהטפל ללבוש כפפות סטריליות חד פעמיות אותן יש להחליף בין מטופל למטופל. לפני הטיפול ולאחריו יש לנקות היטב את הרגליים בחומר מחטא.

היכן ניתן לקבל טיפול פדיקור רפואי?

כיום ישנם הרבה מאוד מכוני אסתטיקה וטיפול המציעים טיפולי פדיקור רפואי. על מנת לוודא כי אכן מקבלים את הטיפול הטוב ביורת יד לבדוק היכן מבצעים טיפול והאם המכון עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של היגיינה והאם המטפלים והמטפלות עברו את ההכשרה המתאימה לכך.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל