צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

06:42

seperator

יש לא מעט שיטות רווחות כיום להסרת שיער - אצל נשים וגברים כאחד. המגמה כיום היא להסיר שיער - נכון שבקיץ ישנה נהירה אל הקוסמטיקאיות להסרת שיער זמנית באמצעות שעווה, אולם בחורף מתחיל הטירוף הגדול בדרך כלל להסרת שיער בלייזר, אפילציה ושאר שיטות. סביר להניח שמוסכם על כולם כי הסרת שיער עדיפה על האופציה השנייה - לעוסקים בספורט בכל ימות השנה, לאנשים מתחום האופנה והדוגמנות ועוד. השאלה היא - באיזו שיטת טיפול רצוי לנקוט. בדרך כלל מדובר על הסרת שיער לצמיתות, ולא כל הכלים החדשניים הוכחו רפואית.

לייזר או ipl?
שתי השיטות - לייזר ו - ipl הן שיטות להסרת שיער באמצעות הפעלת קרן אור באורך גל מסוים. הלייזר לא יתאים לבעלי עור כהה או לבעלי שיער בהיר בחלקים הרצויים להסרת שיער, ואילו כאן ה - ipl היא שיטה משלימה שיכולה לפצות על מה שהלייזר לא יכול לעשות (ה - ipl פועל בכמה אורכי גל). בכל אופן, האופנה אומרת שיש העדפה ברורה לגבי הלייזר.

סידור לגבות
סידור גבות הוא עניין יום - יומי. מספיקה שערה אחת שגדלה לא בקו המשורטט של הגבה, וכבר כולם עלולים להבין בכך. העניין של הבחירה כעת הוא בין סידור בפינצטה או סידור קבוע לגבות. מי שמעוניינת לעשות הסרת שיער בפנים לצמיתות, רצוי שתעשה סידור גבות קבוע בנפרד.

שיקולי בריאות
אנשים ונשים מיומנים שכבר יודעים את מלאכתם, יוכלו להמשיך ולהסיר שיער באופן שוטף בבית, אולם כדי לחסוך את הכאב הקבוע שבעניין אפשר לעשות את זה אחת ולתמיד. באופן עקרוני, רצוי לוודא כי מדובר במכשירים מאושרים להסרת שיער, ועדיף אפילו לשלם מחיר מעט גבוה יותר על מנת לקבל טיפול מקיף בטכנולוגיה מתקדמת ובדוקה, ובסביבה סטרילית ובטוחה

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל