צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

14/07/2013

|

16:10

seperator

אין עוררין בנושא צרכנות מוגברת ואפילו מיותרת – בעיקר של מוצרי מזון, והמשמעות היא אגירה של עודפי המזון בגוף, בצורה שקשה לו לפרק – גם לא באמצעות פעילות גופנית רבה המשולבת בתזונה מחושבת. המונח "דיאטה" מייצג מסע ארוך שיש לעשות עד להגעה למצב הגוף הרצוי ולשמירה עליו, ועל כן היא אמורה להמשיך גם לאחר שאיבת השומן. אנשים אשר סובלים מבעיית שומן שאינו יורד מאזור הבטן או מכל אזור אחר יכולים למצוא את הפיתרון בהמסת שומן ובשאיבתו בבטן, ודווקא ללא ניתוח. 


 איך השיטה עובדת?

תאי שומן יכולים להגיב לשינויים שונים בגוף – כמו למשל שינוי בטמפרטורה. על פי אותו העיקרון פותחו שיטות טכנולוגיות שונות להמסת שומן שהגיעו כל הדרך מארצות הברית לישראל. הטכנולוגיה החדשה מתמקדת בתאי השומן, מעבירים אליהם אנרגיה באמצעות חימומם או דווקא באמצעות קירור, כשהשומן העודף נשאב מהם. כמות התאים אינה משתנה, רק הנפח. 

שאיבת שומן לשיפור המראה הכללי של הגוף

שאיבת שומן לשיפור המראה הכללי של הגוף


טיפול בגלי רדיו

טיפול באמצעות גלי רדיו נעשה באמצעות שתי אלקטרודות אשר אחת מהן מוחדרת אל תאי השומן באופן ישיר, ואילו השניה מונחת מעליה. מכל אלקטרודה מפיקים גלי רדיו, ואלו הורסים את תאי השומן, ממריצים את הדם ומסלקים את הרעלים מהגוף. גלי הרדיו הללו מייצרים אפקט נוסף: הם מעודדים יצירה של תאי קולגן – האחראים לאלסטיות של העור – ועל פי כן, גם אם יעבור מתיחה יהיה נוח להתכווץ שוב ולהסתדר בקנה המידה הרצוי לאחר שאיבת השומן ושינויי הנפחים. 


זריקה הגורמת להמסת תאים

מלבד אולטרא סאונד או גלי רדיו, ישנה זריקה אשר מוחדרת אל שכבת העור שבה תאי השומן ובה חומר הממיס אותו. לפי אותה השיטה, השומן ישאב מן הגוף, או ישאר בגוף כשהוא מפורק עד אשר יצא מן הגוף באמצעות מערכות הגוף השונות. 

 

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל