צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
רבים מתבלבלים בין טיפולי האתסטיקה השונים לירידה במשקל ועיצוב הגוף. טיפול המסת שומן מפחית את תאי השומן בגוף ומהווה טיפול משלים לשאיבת שומן. כיצד מתבצע הטיפול? המאמר שלפניכם מסביר על שיטת הטיפול.

מערכת ביוטיק

|

05/05/2013

|

13:49

seperator

עד לגיל 9, כל אדם באשר הוא מפתח מספר ייחודי לו של תאי שומן, מספר תאי שומן זה ישארו עימו לכל החיים – וזה מה שיכול להיות כביכול הגורם לנטייה להשמנה, על אף שמתווספים אליו גורמים מכריעים נוספים. לגוף ישנה נטיה לאגור את החומרים בצורת שומן – זהו מאגר מזון שמקנה לעוטים אותו מראה שאינו אהוד ומקובל באופנת הימים הללו; ככל שאוגרים יותר מזון בתאי השומן הוא תופח, ועימו גם הגוף; את תאי השומן הללו לא ניתן להפחית ללא ניתוח, אולם ניתן לנקוט בהליך אחר, לא ניתוחי, להמסת השומן.

המסת שומן מתבצעת בעזרת קרן לייזר שמפרקת את תאי השומן בגוף

המסת שומן מתבצעת בעזרת קרן לייזר שמפרקת את תאי השומן בגוף


מכשירי לייזר לפירוק השומן
הטכניקה החדשנית האחרונה בתחום המסת השומן היא המסת שומן באמצעות לייזר, כלומר- הלייזר מוקרן כלפי רקמת תאי השומן ומטפל בהן בלבד באופן סלקטיבי, מבלי לפגוע ברקמות האחרות. אותו טיפול מחמם את השכבה של השומן, משנה את צורת התאים ומפרק אותם. הגוף מנקה את שאריות תאי השומן מהגוף באמצעות מערכת הלימפה והדם לכיוון הכבד המשתמש בשומנים העודפים ברמה אפילו נמוכה מזו של ארוחה.
בעזרת סדרת טיפולים עוקבים, המסת שומן משמשת גם למטרת הצרת היקפים

בעזרת סדרת טיפולים עוקבים, המסת שומן משמשת גם למטרת הצרת היקפים


הצרת היקפים במספר טיפולים
ישנם מטופלים שאינם זוכים להמסת שומן בפעם אחת כדי לראות תוצאות סופיות, אלא נזקקים למספר טיפולים עוקבים לאורך תקופה מסוימת, על מנת להגיע לתוצאה הרצויה. ישנה לפעמים סיבה לכך – שהגוף לא יגיב בהלם לשינוי החד והפתאומי הזה.

שאיבת השומן החוצה מן הגוף
בכל טיפול שכזה, ישנה שאיבת שומן החוצה מן הגוף, על מנת לסייע לו לשחרר את החומר שאינו רצוי החוצה בצורתו המקורית. שאיבת שומן אינה ניתוח אם כי הליך מסייע ומשלים לטיפול המסת השומן. לאחר הטיפול יתכן כאב קל במקום הנקודתי של הטיפול או כאבי שרירים קלים והתקשות גושים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל