צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/02/2012

|

14:14

seperator

כאשר מעוניין לרזות, למעשה, צריך להפחית את כמות השומן בתאים. תאי השומן אינם גדלים בכמות מעל לגיל 9, ולכן לא ניתן להפטר מתאי השומן עצמם – כמו למשל להרוג אותם, אלא לטפל בחומר השומני שהולך וגדל עם כמות השומנים שמצטברים. אצל אדם רזה- יש אותה כמות תאי שומן למען ההשוואה, אולם אצלו הם פשוט מתכווצים. בעצם דרושה פעולה של המסת שומן וניקוזו או שאיבתו מתחת לעור כדי לסלקו – במיוחד כשמדובר באותו שומן שאינו מתפנה באמצעות דיאטה עקבית. כדי לטפל בכל משטח שומן שכזה, ניתן להשתמש בשיטת המסת שומן בלייזר.

 ניתן לפרק בזמן שבין 20 ל 50 דקות כ 500cc  תאי שומן

ניתן לפרק בזמן שבין 20 ל 50 דקות כ 500cc תאי שומן


מהי המסת השומן בלייזר?

מדובר בשיטה לאסתטיקה רפואית שמנוהלת לאחר שחלק הגוף מצוי תחת הרדמה מקומית. קרן הלייזר בוקעת מהמכשיר, מחממת את תאי השומן באופן שמפרק את הרקמה שבהם, ובכך נוצר מומס. ניתן לפרק בזמן שבין 20-50 דקות כ-500cc  תאי שומן. למעשה, סילוק הרקמה של השומן ופעולת הלייזר תדרבן ייצור תאי קולגן, ובכך תאי הקולגן עצמם יוצרים מתיחה למקום (ואין צורך במתיחה מלאכותית).
כאשר מעוניין לרזות, למעשה, צריך להפחית את כמות השומן בתאים

כאשר מעוניין לרזות, למעשה, צריך להפחית את כמות השומן בתאים


יתרונות וחסרונות של השיטה

למעשה, מדובר כאן על טיפול שאינו בהתערבות כירורגית, ואינו מצריך התאוששות מהטיפול. מי שיש לו נקודות שונות בגוף שהן בולטות יותר מהאחרות, יגש על פי רוב לטפל בשיטה נקודתית זו. מצד שני, אין שליטה על הכמות המדויקת שתימס, לכן התוצאה אינה ודאית- והיקף השומן שהוסר אינו מוחלט.

החומר להמסת שומן
החומר שיוזרק על מנת להמיס את השומן – כלומר להפוך אותו למסיס במים, הוא חומר שהיה לו שימוש בתחילה כדי לפתור טרשת עורקים. למעשה, מזריקים אותו לגוף והתהליך נמשך לאורך כחודשיים שלושה עד שהוא מתפנה דרך מערכת הלימפה מהגוף. חוזרים על התהליך עוד כפעמיים שלוש עד לסיומו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל