צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אם אתם כבר מנוסים בדיאטות, אתן יכולים לספור קלוריות בשנתכם ולמרות הרצון הטוב, לא הצלחתם להתמיד בספורט, אולי הגיע הזמן לחשוב מחוץ לקופסה. לפניכם כל מה שחשוב לדעת על טיפולי המסת שומן

מערכת ביוטיק

|

02/05/2013

|

18:12

seperator

אימוץ תזונה בריאה ושילוב התעמלות בשגרה היומית הם היסודות והתשתית למי שמעוניין באיכות חיים ושמירה על משקל תקין. המסת שומן הוא טיפול משלים, שעוזר להסיר קילוגרמים מיותרים שפשוט מסרבים להגיב לדיאטות ומטרתו להסיר שומן עודף ובעיקר לעצב את הגוף. רבים מתבלבלים בין ניתוח שאיבת שומן להמסת שומן, אך שני טיפולים אלו שונים בתכלית. המסת שומן אינה טיפול קסם חד פעמי ומדובר לרוב בסדרה של טיפולים והתוצאות תלויות במידה רבה בשילוב תזונה בריאה ודלת שומן. לפניכם כל המידע על שאיבת שומן – שיטות הטיפול, ההבדלים, היתרונות והחסרונות.

הטיפול מיועד להסרת שומן מאזורים ספציפיים למטרת חיטוב הגוף

הטיפול מיועד להסרת שומן מאזורים ספציפיים למטרת חיטוב הגוף


המסת שומן מול שאיבת שומן
ההבדל המהותי בין שני הטיפולים נעוץ בעובדה שלעומת שאיבת שומן, המסת שומן אינה מיועדת לירידה משמעותית ממשקל חריג ומטרת להסיר שומנים מאזורים בעייתים בגוף ולשמש ככלי לעיצוב וחיטוב הגוף. בנוסף שאיבת שומן מתבצעים במסגרת של ניתוח, לעומת זאת המסת שומן אינה דורשת טיפול חודרני ואינה כרוכה בסיכונים גבוהים שלרוב כרוכים בניתוח. 
המסת שומן לא דורשת ניתוח ובהשוואה, לא כרוכה בסיכונים גבוהים

המסת שומן לא דורשת ניתוח ובהשוואה, לא כרוכה בסיכונים גבוהים


שיטות ואפשרויות טיפול
כיום המסת שומן מהווה פתרון יעיל לעיצוב הגוף במינימום מאמץ, אך עם זאת, כדי לשמור על התוצאות ולמנוע היווצרות שומן באזורים אחרים, חשוב לשלב ספורט ותזונה בריאה באורח החיים. עיצוב הגוף מתבצע בעזרת מספר שיטות טיפול: טכנולוגיית לייזר, אולטרא-סאונד, ליפותרפיה או גלי רדיו RF.

המסת שומן בלייזר – על ידי החדרת סיב לייזר מתחת לעור, אשר פולטת אנרגיה לפירוק תאי שומן. כתוצאה התאים פולטים את השומן שמתמוסס על ידי מנגנוני הפירוק הטבעיים של הגוף. בנוסף, מיקוד קרני הלייזר בשכבה העליונה בעור, מעוררת ייצור קולגן אשר מעניק לעור אלסטיות ומראה בריא.
המסת שומן באולטראסאונד – גלי האולטרא-סאונד ממיסים את השומן ונפלטים מהתאים, אך בניגוד לטיפול בלייזר אינם מושמדים. הטיפול ארוך יחסית – בין 6 ל-14 טיפולים והשומן עלול לחזור אם לא שומרים על ספורט ותזונה בריאה. 
המסת שומן עם ליפותרפיה -  שיטה חדשה שמתבצעת על ידי הזרקת תערובת חומרים (כגון פוספטידיל כולין או ליציטין) לאזור מסוים בגוף. החומר ממוסס את תאי השומן באיטיות ומשמיד את תאי השומן לצמיתות. ניתן לראות את התוצאות כחודשיים לאחר סיום הטיפול.
המסת שומן בגלי RF – גלי רדיו שמפרישים אנרגיית חום שתפקידה להמיס את תאי השומן ולהעניק לעור מראה מתוח. תהליך זה כולל שאיבת השומן המומס בעזרת צינורית דקה ובסיום הטיפול ניתן להוסיף לעיצוב הגוף בעזרת עיסוי ממכונת ואקום.

למי מותר ולמי אסור?
ככלל טיפולים להמסת שומן בטוחים יותר מהליך ניתוח, אך במסגרת הטיפול לעיתים יש מקרים של אדמומיות בעור, אי נוחות, סימנים על העור, שקעים וכדומה. למי אסור הטיפול אסתטי? למי שנמצאת במצב של הריון, או לאחר לידה ועדיין מניקות, אסור לעבור את הטיפול. כמו כן, האיסור תקף גם למי שוסבל ממחלות כרוניות כגון הפרעה בקרישת הדם, סכרת, בעיות בכבד ובכליות. הטיפול מתאים לנשים במשקל תקין שמעוניינות להסיר מאזורים קטנים בגוף שומן בריכוז נמוך ולעצב את הגוף למראה חטוב ובריא. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל