צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

26/11/2012

|

10:06

seperator

הפחתת משקל היא סוף של מצב בלתי רצוי אצל רבים ורבות מהמנותחים באמצעות ניתוחים פלסטיים מתאימים, אולם היא יכולה להיות גם רק ההתחלה – התחלת העיצוב של הגוף, שמירה על אורח חיים בריא יותר. לאחר שמסירים את המשקל העודף, בדרך כלל נוכחים למצוא עור מדולדל רב שנע ונד בכל תזוזה הכי קטנה של הגוף, כאילו היה בגד בפני עצמו. מעבר לחוסר הנוחות שבעניין רבים פונים לטפל בכך משום האסתטיקה, וכאן נכנסים לתמונה מכונים רפואיים שעושים מתיחת עור ואפילו להחדיר חומרי מילוי כדי לעצב בחזרה במקומות הנכונים.

מהו ניתוח עלים?
ניתוח עלים הינו ניתוח חדשני שעימו מעצבים את הגוף לאחר ירידה דרסטית במשקל והתגלות עודפי עור במקומות שונים בגוף. העור המדולדל הוא תוצאה של ניתוחי הרזייה או של ירידה מהירה ביותר במשקל באופן טבעי בעקבות דיאטה או בעיה בריאותית. ניתוח העלים מתקן באמצעות ניתוח בודד או סדרת ניתוחים את שיפולי העור העודפים.

העודפים של העור עלולים להיות לרועץ מבחינה בריאותית:

העודפים של העור עלולים להיות לרועץ מבחינה בריאותית:

למנוע תופעות בריאותיות לא רצויות
העודפים של העור עלולים להיות לרועץ גם מבחינה בריאותית: בין הקפלים שצוברים לחות עלולה להתפתח פטרת וכתמי עור – אלו יגרמו לקבלת טיפולים נוספים  כדי להעניק פיתרון מלא לבעיות שעולות מעל לפני השטח. התופעות הללו אינן קשורות למין האדם שלוקה בהן – נשים וגברים כאחד שיש להם מודעות אסתטית גבוהה מגיעים לקליניקה כדי לפתור את אותן בעיות שאולי אפילו מפריעות גם במישור החברתי.

ניתוח עלים הינו ניתוח חדשני שעימו מעצבים את הגוף לאחר ירידה דרסטית במשקל והתגלות עודפי עור במקומות שונים בגוף

ניתוח עלים הינו ניתוח חדשני שעימו מעצבים את הגוף לאחר ירידה דרסטית במשקל והתגלות עודפי עור במקומות שונים בגוף

מי אלו המנותחים בניתוח עלים?
הניתוח הזה יתאים לכל מי שמעוניין להסדיר את עניין הקפלים בעור באופן מבוקר ורפואי, תוך שמירה על אסתטיקה בתפרים. יש לקחת בחשבון כי התופעה אינה סופית, אלא תלויה באורח החיים שיסגל לעצמו המנותח גם בתקופה שלאחר הניתוח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל