צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
העונה החמה בפתח וכבר חם מדי לנעליים סגורות, אז החלטנו לאסוף עבורכם כמה טיפים לטיפוח כפות הרגליים ולטיפול באחת הבעיות הנפוצות - פטרת הציפורניים.

מערכת ביוטיק

|

28/05/2013

|

16:53

seperator

באופן  טבעי, רובנו לא מרגישים נוח לשוחח על בעיות עור וזיהומים, אך כאשר מזג האוויר דוחף בנו לנעול סנדלים, הגיע הזמן לטפח את כפות הרגליים ולטפל בזיהום הנפוץ ביותר - פטרת בציפורניים. הפטרת היא זיהום  שנגרם על ידי פטריית "דרמטופיטים" אשר מוזהה בעקבות מראה מעובה וצהוב בציפורן ומרקם לא נעים של חספוס. כיום הרפואה המודרנית והאסתטית, מציעים מגוון של טיפולים לבעיה, כמו גם שיטות למניעת הבעיה. 


ניתן לטפל בפטרת על ידי תרופות במרשם, אך חשוב לבדוק את תופעות הלוואי.

ניתן לטפל בפטרת על ידי תרופות במרשם, אך חשוב לבדוק את תופעות הלוואי.


רפואה מונעת
רפואה מונעת דורשת ראשית תשומת לב להיגיינה אישית ולכן אחד הטיפים החשובים כדי למנוע בעיות עור וזיהומים הוא ניקיון באזור כפות הרגליים. מדובר כמובן ברחיצה וסיבון יומי, אך גם בהימנעות מהליכה בנעליים כשהרגליים רטובות (כמו לאחר דריכה בשלולית) ומלחלוק נעליים או גרביים עם אחרים. אסתטיקה והיגיינה אישית הכרחיים למראה מטופח ובריא וברוב המקרים ימנעו היווצרות של פטרת. גורמים נוספים לבעיה: קישוטים לציפורניים, שיתוף קוצץ או מספריים לגזירת ציפורניים ושימוש במקלחות משותפות.

תרופות
במידה וטיפול מונע פחות רלוונטי ואתם זקוקים לטיפול בבעיה, קיימים תרופות וטיפות שניתן לצרוך דרך הפה, כמו גם משחות רפואיות ולק רפואי אנטי פטרייתי שמיועד למקרים לא חמורים. שימוש בתרופות מרשם ידוע כיעיל, אך חשוב להיות מודעים לתופעות הלוואי של כל תרופה כגון פריחה בעור או פגיעה בכבד.




תרופות ביתיות
לכל אדם יש "תרופת סבתא" אחת לפחות, שעובדת תמיד במינימום מאמץ כמו למשל טבילה של כפות הרגליים בחומץ מעורב במים (שליש חומץ והשאר מים) או טבילה במי מלח כרבע שעה מדי יום, לאורך תקופת זמן עד שיש שיפור.

טיפולים אלטרנטיבים
הרפואה האלטרנטיבית מאתרת את האזורים האזורים בגוף אדם אשר אחראים להזרמת דם לכפות הרגליים ומטפלת בבעיה בעזרת שיטות עיסוי ודיקור, לרוב בשילוב טיפול בטיפות המכילות תמציות צמחים הידועים כיעילים נגד זיהומים.

רפואה אסתטית
כיום ניתן לטפל בפטרת בעזרת שימוש במכשיר קרן לייזר, המפיץ גלי אור, מאדה את הנוזלים בפטריה וחודר לעומק שכבות העור. לרוב מדובר במספר טיפולים (כרבע שעה לטיפול) שאינם כרוכים בתופעות לוואי או אי נוחות, אך כדי להמנע מהופעה חוזרה של הפטריה יש לשמור על הרגליים יבשות ומאווררות.

כדאי לדעת שישנן קוסמטיקאיות המתמחות בבנית ציפורניים אשר מתמחות בטיפולים מסוג זה. בניית ציפורניים איננה כוללת אך ורק את השימוש בחומרים שונים דוגמת אקריל, ובונות ציפורניים מקצועיות מכירות את מבנה הציפורן וסוגיות בריאותיות שונות בהן היא עלולה ללקות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל