צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

28/02/2012

|

14:36

seperator

פטרת הציפורן נפוצה מאוד בידיים וברגליים, ואינה פוסחת גם על בני הארצות החמות, אשר סובלים מפטרת פשוטה בכף הרגל עקב הזעת יתר ברגליים בתוך נעליים סגורות או לחות. הפטרת מהסוג הזה גורמת לעיוות של הציפורן הן בידיים והן ברגליים – בין אם בעובי שלה, בצורה ובמרקם, כמו גם לשינוי הצבע של הציפורן. פטרייה זו עלולה להתפתח כתוצאה ממחלות בכלי הדם, מהשמנת יתר, מסוכרת ובזמן שמערכת החיסון מוחלשת התפרצות של פטרייה בקיבה, מחוסר איזון אנרגטי ואפילו מהדבקות חיצונית – למשל במקום או במתקן שבו היא עלולה להמצא בריכוז גדול כמו למשל במקלחות ציבוריות.

הקליניקות לאסתטיקה רפואית השונות מטפלות גם בתופעה זו באמצעות עזרים חדשניים

הקליניקות לאסתטיקה רפואית השונות מטפלות גם בתופעה זו באמצעות עזרים חדשניים


טיפול לייזר חדשני לפתרון הבעיה
הקליניקות לאסתטיקה רפואית השונות מטפלות גם בתופעה זו באמצעות עזרים חדשניים, מלבד הפתרונות השונים שמוצעים בשטח בתי המרקחת והמרשמים שרופאי העור מעבירים למטופלים לאחר ביקור אצלם. מדובר בפיתרון מתקדם וחדש יחסית הדורש מספר חזרות אשר קוטלות את התופעה בהדרגתיות. משך זמן הטיפול עצמו קצר וההפרשים בין טיפול לטיפול קצובים וקצרים גם הם.
המפגע התברואתי והאסתטי הזה עלול להוות השפעה פסיכולוגית עבור מטופלים

המפגע התברואתי והאסתטי הזה עלול להוות השפעה פסיכולוגית עבור מטופלים


מה היתרון של טיפול הלייזר המוצע?
אם רוצים להיעזר בחידוש האחרון שנשמע בתחום פטרן הציפורן, רצוי לברר אצל בעל מקצוע מוסמך לעניין. מדובר על טיפול שהוא מדויק, אינו מצריך ניתוח ואפילו אינו חודרני. אין בו כאבים והוא מופחת סיכון לזיהומים. המכשיר מקרין קרן אור בתדר מסוים לעבר אזור הטיפול,

השיפור – מיידי
מי שסובל מתסמינים בולטים למדי על פני הציפורן – ובעיקר לבעלי ציפורניים מפוטרות בידיים, ודאי מכיר את הצבע השחור או הצהוב של ציפורן נגועה. המפגע התברואתי והאסתטי הזה עלול להוות השפעה פסיכולוגית עבור מטופלים – למשל ירידה של הערך העצמי או בושה. טיפול לייזר בציפורן כבר מהמפגש הראשון יכול להביא לשינוי. מדובר על הישג מהיר למדי – שבדרך כלל אפילו ההמתנה לתור לרופא קופת חולים עלולה להיות ארוכה יותר מהתוצאה המיידית הזו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל