צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

26/08/2012

|

17:15

seperator

הפטרת בציפורניים עלולה להיות מביכה במיוחד – אפילו אצל גברים, אשר אינם מורחים לרוב לק על הציפורניים בניסיון נואש להסוות את עובי הציפורן או את הצבע הצהוב המשחיר שלה. נכון, ישנן דרגות מסוימות של לקות בתופעה וישנם סוגי פטרת ציפורניים שונים שמתבטאים אחרת מאחד לאחרת. ישנם פתרונות שונים לעניין – מומלצים יותר או פחות, כמו למשל נטילת כדורים ( רק בהתייעצות עם רופא!), מריחת לק לטיפול חיצוני בתופעה או הטיפול בלייזר, שעשוי להעניק פיתרון לנושא הזה. היות ופטרת ציפורניים עלולה ליצור גם ציפורן חודרנית, ניתן לומר במין לשון נופל על לשון, כי מדובר בתופעה כואבת.

הפטרת בציפורניים עלולה להיות מביכה במיוחד

הפטרת בציפורניים עלולה להיות מביכה במיוחד


פטרת ציפורניים – האם מדבקת?

ישנו ריבוי של סוגי פטרת אמנם – חלקו מדבק וחלקו לא. ניתן להיאחז בסוגים הנפוצים יותר, ולומר שהפטרת היא מדבקת, ועוברת בין אנשים – וכשהמערכת החיסונית שלהם חלשה מספיק, הפטריה תתקוף. מרוב שהיא מידבקת היא עלולה לעבור מאצבע לאצבע וגם להתפשט לאורך כף הרגל.
מכשירי הלייזר המשמשים באסתטיקה רפואית רבות, מאפשרים טיפול באמצעות גלי אור

מכשירי הלייזר המשמשים באסתטיקה רפואית רבות, מאפשרים טיפול באמצעות גלי אור


מה הגורמים לפטרת ציפורניים?

הגורמים לפטרת בציפורניים יכולים להיגרם ממספר גורמים – מסוכרת, ממחלות כלי דם שונות, ממערכת חיסונית חלשה וכמובן מהידבקות. לרוב, הפטריה תישמר במקומות לחים, כמו למשל רצפות מקלחת או על שטיחוני הפלסטיק, אפילו חול ים עלול להיות מידבק.

שימוש בלייזר להשמדת פטרת הציפורן
מכשירי הלייזר המשמשים באסתטיקה רפואית רבות, מאפשרים טיפול באמצעות גלי אור. הטיפול ממוקד, לרוב מושג לאחר מספר טיפולים בודדים. קרן הלייזר מאדה את הלחות ואת המים שבגוף הפטריה וכך מחסלת אותה מבעד לשכבות העור. בדרך כלל אין תחושה של חוסר נוחות בטיפול או תופעות לוואי – כשכל סשן טיפולי יארך כ- 15 דקות, והתוצאות נראות כבר לאחר הטיפול הראשון. חשוב לדעת כי הפיתרון שנמצא הוא חיצוני בעיקר ויש לשמור על תנאי יובש ואוורור ברגליים על מנת שהמקרה לא ישנה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל