צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
כפי שרובנו כבר יודעים, "צרת רבים" לא באמת מנחמת, ועובדה זאת במיוחד נכונה כשתופעת הצלוליט, עולה לדיון. איך נלחמים בבעיה, אילו טיפולים קיימים והאם יש שיטות למניעה? המדריך המלא ללחימה בצלוליט.

מערכת ביוטיק

|

26/05/2013

|

12:41

seperator

בחורף יש נחמה, כי אפשר להתלבש בשכבות ולהסתיר את כל האזורים הבעייתים, השומנים העודפים והצלוליט שמסרבת להעלם למרות שעות ארוכות של אימוני ספורט. הקיץ פחות ידידותי מבחינה סאת ולכן החלטנו לבחון מחדש את שוק האסתטיקה בארץ וליצור מדריך להתמודדות עם האויב מספר אחת של כל אישה – הצלוליט. למרות הדעה הרווחת, השמנת יתר אינה הגורם העיקרי לבעיה ולצלוליט אין העדפה לנשים מלאות. הדעה בנושא שנויה במחלוקת, אך רוב המומחים מסכימים שלגנטיקה יש המון כח והשפעה.

מחקרים מראים החמרה של הצלוליט העשורים האחרונים

מחקרים מראים החמרה של הצלוליט העשורים האחרונים


צלוליט – מקור התופעה
במרוצת השנים נאספו לתופע מגוון של כינויים כמו "עור תפוז" או "מראה קוטג", ואין מדובר בתופעה חדשה, אך בשנים האחרונות התעוררה מודעות לאסתטיקה של הגוף בקרב רוב הציבור והנושא על לדיון ציבורי בקרב רופאים ומומחים אחרים בתחום האסתטיקה. בנוסף, מחקרים מראים שהתופעה החמירה בעשורים האחרונים, והשינוי בעולם המודרני מבחינת אורח החיים והתזונה, מהווים גורם משוער. אם לפני שלושים שנה כ-30% מהנשים סבלו מהבעיה, כיום מדובר בתופעה נפוצה בקרב 90% מהאוכלוסיה ובהתאם גם הביקוש לטיפולים אסתטיים בתחום, עלה משמעותית.



תזונה וספורט – האם זה מספיק?
תזונה נכונה וספורט עוזרים לשמירה על משקל תקין ותורמים כאמצעי מניעה, אך למרות היתרונות הבריאותיים, אין מדובר באמצעים מספקים לצמצום של צלוליט בירכיים והמותניים. כיום מומחים מעולם הקוסמטיקה מסבירים שכאשר זרימת הדם בגוך אינה תקינה, היא גורמת לבעיות בתפקוד של המערכת הלימפטית האחראית על הובלה של מזון וחמצן לתאים ועל ניקוז הפסולת וההובלה אל מחזוריות הדם. התוצאה היא הצטברות של שומן בתאי העור, אשר מופרדים על ידי סיבים של קולגן.

פתרונות וחשיבות של רפואה מונעת
כעוסקים בדיון על בעיות של צלוליט, חלק מטיפול המניעה הוא שמירה על אורח חיים בריא, פעילות גופנית ואכילה נכונה. עם זאת, כפי שהסברנו אין מדובר בפתרון פלא ובמקרים רבים, גם אנשים במשקל תקין סובלים מהבעיה. בין הטיפולים הקיימים כיום לתופעה ניתן למצוא טיפול במזותרפיה, טכנולגיות העושות שימוש בגלי אור ורדיו וטכנולוגיות למיצוק העור כגון Vela Smooth, המבוססת על טכנולוגיית Elos. חשוב להימנע מדיאטות "כסאח" שיוצרות שינויים קיצוניים במשקל הגוף ולבחור בדיאטות איטיות שמאפשרות לעור הגוף להסתגל לירידה במשקל. בנוסף, כדאי להשתמש בטיפולי פילינג ולאחר מכן, כמו גם בקרמים אשר מחדירים קולגן לעור ומעודדים גמישות.  

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל