צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
רוב הנשים נאלצות להתמודד בשלב מסוים בחיים, עם אימת הצלוליטיס. מעטות מאוד הן הנשים שאינן סובלות מאותם גושים תת-עוריים ולמרבה ההפתעה, אין מדובר בסוגיה שתלויה במשקל הגוף. אז אילו טיפולים קיימים? והאם אפשר להימנע מהבעיה? אספנו עבורכם טיפים חשובים

מערכת ביוטיק

|

02/05/2013

|

17:32

seperator

הצלוליטיס הוא הצטברות של תאי שומן שפוגעים במראה האלסטי של העור, מדובר בבעיה משותפת לכל הנשים, לאלו שסובלות מעודף משקל ולנשים שלא משנה כמה אוכלות, לא מעלות גרם. הצלוליטיס לא בררן, הבעיה נפוצה בקרב נשים רבות בגילאים שונים ולרוב מתמקם באזור הירכיים, הישבן והמותניים. אחת הבעיות היא ההכחשה – ככל שאנחנו מתעלמות מהצלוליטיס, כך הוא מתרבה וקשה יותר לטפל בו. למרות שאין מדובר בתופעה נדירה, אין גורם חד משמעי לתופעה ויש גורמים רפואיים שמייחסים את סיבה לשינויים במשקל, שינויים במאזן ההורמונים בגוף, קצב חילוף חומרים, גנטיקה ועוד.

הימנעות מעישון עוזרת למניעת הופעת צלוליטיס בעור

הימנעות מעישון עוזרת למניעת הופעת צלוליטיס בעור


טיפולים להסרת צלוליטיס
כיום תחום הרפואה האסתטית מציע פתרונות רבים לבעיה שחלקם אפקטיביים וחלקם זמניים ודורשים טיפולים חוזרים כדי לשמר את התוצאה. בין היצע הטיפולים ניתן למצוא חגורות רטט, שאיבת שומן, קרמים לטשטוש הצלוליט ועוד. בנוסף ניתן גם לטפל בבעיה בעזרת טיפולים נוספים כגון: טיפול בלייזר שמפרק את תאי השומן, טיפול בטכנולוגיית Elos שמתבסס על אנרגיית חשמל או אולטראסאונד, שהורס את רקמות השומן ומסייע להסרת השומן מהגוף. בנוסף, חשוב לשמור על תזונה נכונה והתעמלות גופנית כחלק מהשגרה.

צלוליט ורפואה מונעת
צלוליטיס עלול להופיע בכל גיל וכדי לנסות למנוע את הבעיה בבעוד מועד, חשוב לשמור על אורח חיים בריא. מספר טיפים שיעזרו לכם:

1.  תזונה בריאה- מומלץ להרבות באכילת פירות, ירקות ומזון עם סיבים תזונתיים.

2.  הימנעו מדיאטות- עליה וירידה במשקל יוצרת בלבול בחילוף חומרים בגוף.

3.  שתיה מרובה- חשוב לשמור על רמת נוזלים תקינה בגוף.

4.  הימנעו מעישון- סיגריות פוגעות בעור ועישון מהווה אחד
     מהגורמים המשוערים לצלוליטיס.

הימנעו מדיאטות יו-יו, עליות וירידות במשקל גורמות לצלוליטיס

הימנעו מדיאטות יו-יו, עליות וירידות במשקל גורמות לצלוליטיס


החשיבות של ספורט ותזונה נכונה
בין אם אתם אחרי טיפול אסתטי, שאיבת שומן, המסת שומן או מתיחת בטן, חשוב לאמץ הרגלי תזונה בריאים ולשמור על שגרת אימוני ספורט, כדי להבטיח שמירה על משקל תקין וגוף חטוב. הטיפים שצויינו למעלה, יעזרו לכם להימנע מצלוליטיס ואם תבחרו בטיפול אסתטי, הם ישמשו כעזר לשמירה על התוצאות. בין הטיפולים היעילים להעלמת צלוליט, ניתן למצוא את מכשיר Vela smooth שמתבסס על אנרגיית חשמל (טכנולוגיית Elos), טיפולי לייזר וטיפולי אולטראסונד, אך ברוב המקרים אכילה נכונה תשפיע גם כן ותעזור להשגת תוצאות טובות. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל