צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

16/10/2012

|

17:15

seperator

איך אומרים – צלוליטיס או צלוליט? את שתי התופעות הללו רצוי למנוע. צלוליטיס היא דלקת בשכבות העור, בעוד הצלוליט הינו הצטברות של שומן בתאי השומן שבעור. רגע לפני שהקיץ מכה גלים על לוח הפעילויות של כל אחד ואחת מאיתנו ונראים יותר בציבור כשחלקי הגוף חשופים יותר, רצוי לדעת כמה עובדות הקשורות בצלוליט, תופעה שבה 97% מהנשים לפחות לוקים בה בכל הגילאים ויוצרת פגמים בעור. אם לפני מאה שנים או יותר צלוליט היה סימן ליופי ולהדר, הרי שכיום זה מסמל תופעה בריאותית שרצוי לטפל בה לפני שתהיינה לכך השלכות בריאותיות.

רקמות העור מעוגנות למערכת השרירים בנקודות שונות וביניהן עלולים להצטבר נוזלים ברקמה התת עורית באופן חריג

רקמות העור מעוגנות למערכת השרירים בנקודות שונות וביניהן עלולים להצטבר נוזלים ברקמה התת עורית באופן חריג


סיבות להיווצרות צלוליט

רקמות העור מעוגנות למערכת השרירים בנקודות שונות וביניהן עלולים להצטבר נוזלים ברקמה התת עורית באופן חריג. כך הצלוליט עלול לגרום למראה בלתי אחיד של רקמת העור – מעין קליפת תפוז. זה קורה כאשר הנוזלים אינם מנוקזים כיאות אל מחוץ לגוף, כאשר ישנם אזורים המועדים לפורענות יותר מאשר אחרים, כמו למשל הירכיים, הישבן, הפנים והזרועות.
ישנה אפשרות לבצע עיסוי לימפטי בכל תחנה ידועה כתחנה לימפטית בגוף

ישנה אפשרות לבצע עיסוי לימפטי בכל תחנה ידועה כתחנה לימפטית בגוף


טיפול בצלוליט – סוגי הטיפולים השונים

ישנה אפשרות לבצע עיסוי לימפטי בכל תחנה ידועה כתחנה לימפטית בגוף, כמו למשל בברכיים או במפשעה. כך מזרימים את הנוזלים שאמורים לאסוף עימם את הפסולת ולנקז אותה החוצה מן הגוף. אותו עיסוי לימפטי מתבצע יחד עם שמנים – שמן עם ויטמין E שמבטיח גם את הזנתו של העור.

בכל כמה זמן רצוי לעבור את העיסוי?
חשוב לשמור על רצף בטיפולים, ולבצע את הטיפול אחת לשבוע. את הטיפול הזה משלבים עם שתייה מרובה של מים וביצוע של פעילות ספורטיבית כדי להניע את הגוף ולגרום לדם לנוע באופן יעיל וטוב יותר כדי לפזר את החמצן בגוף, להניע כדוריות דם לבנות ואדומות ממקום למקום.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל