צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
איפור קבוע נותן מענה קוסמטי אך יש לטכניקה גם משמעות פרא רפואית והאיפור משמש ליותר מקישוט קוסמטי. מה השימושים לאיפור קבוע ומה צריך לדעת לפני התחלת הטיפול? אספנו עבורכם טיפים לבחירת טיפול.

מערכת ביוטיק

|

16/05/2013

|

18:17

seperator

איפור קבוע מתבסס למעשה על שיטת הקעקוע, בעזרת מחט מחדירים לעור פיגמנט עם צבע, הליך שמכונה גם בשם דרמו-פיגמנטציה ולמרות שמו של הטיפול, האיפור אינו לצמיתות ומדובר בטיפול לטווח של שלוש שנים. נשים רבות פונות לאיפור קבוע מתוך רצון להקל על שגרת הטיפוח היומית אך טכניקת האיפור אינה משמשת רק נשים ומלבד השימוש באיפור למטרות קוסמטיקה,האיפור הקבוע משמש גם כפתרון אסתטי לבעיית התקרחות וכטיפול פרא רפואי לטשטוש צלקות, בעיות פיגמנטציה, שפה שסועה, שחזור פטמות לאחר ניתוח ועוד. לפני בחירת טיפול אסתטי חשוב לקחת בחשבון את מטרת הטיפול, את תופעות הלוואי ואת היתרונות שהטיפול מציע.

לפני התחלת תהליך האיפור, כדאי לבקש ניסיון עם איפור רגיל

לפני התחלת תהליך האיפור, כדאי לבקש ניסיון עם איפור רגיל


איך בוחרים בסגנון איפור?
1. לפני שבוחרים לעבור את התהליך כדאי לבקש ניסיון באיפור רגלי כדאי לבחון את הצבעים והסגנון איפור.
2. כדאי להגיע למאפרת עם תמונה של סגנון איפור רצוי - כך יהיה יותר קל לתאם ציפיות מול המאפרת.
3. אם מדובר באיפור למטרות קוסמטיות, כדאי לא לבחור בטרדנים ולחשוב שמדובר באיפור שצריך להיות מתאים לכל עונה. מה זה אומר? עדיף לבחור סגנון קלאסי ולא צבעים חזקים מדי שיהוו בעיה בהמשך.
4. אם אתן מעוניינות במראה של ריסים עבים, כדאי לבקש ציור קו או נקודות בין הריסים בתהליך האיפור הקבוע – זה יעניק לריסים מראה עבר וידגיש את העיניים.
5. כדאי לפנות זמן כשבוחרים לבצע את הטיפול כי לאחר האיפור העור עלול להיות מעט נפוח ואדמומי. תופעות הלוואי זמניות וניתן להפחית את ההשפעה על העור על ידי הנחת קוביות קרח להרגעת העור.
לפני טיפול מומלץ לבדוק רגישויות לחומרים המעורבים באיפור הקבוע

לפני טיפול מומלץ לבדוק רגישויות לחומרים המעורבים באיפור הקבוע


מה חשוב לדעת לפני טיפול?  
1. חשוב לברר על החומרים הכרוכים בטיפול ולבדוק האם יש רגישות מסוימת או בעיית עור שעלולה להוות בעיה.
2. הטיפול מהווה סיכון לחולי סכרת בגלל שהדם נוטה להתקרש לאחר החדרת הפיגמנטים לעור. מה עושים אם מדובר בטיפול למטרה פרא –רפואית? מתייעצים עם רופא ומוודאים שמחלת הסכרת במצב יציב וניתן לעבור את הטיפול.
3. אלמנטים בריאותיים נוספים שעלולים להוות בעיה: מדללי דם, חוסר באנזים, שערה בעין (במידה והאיפור באזור העין), מחלת הרפס וזיהום בעור.

הליך הקעקוע באיפור קבוע מחזיק תקופת זמן האורכת כשלוש שנים, אך למי שביצע טיפול והתחרט אין דאגה כי ניתן למחוק את האיפור בעזרת טיפול לייזר או צביעה חוזרת עם צבעי העור. עם זאת, לרוב נשאר סימן ולכן כדאי להתייעץ עם רופא על סיכונים בריאותיים ולבחור בסגנון איפור, בהתאם לטעם אישי אך גם מתוך מחשבה לטווח הארוך. בתחום האיפור הקבוע קיימים צבעים רבים ואיפור איכותי תלוי במידה רבה במינון של צבע ובאיכות החומר, לכן בבחירת מאפר או מאפרת, כדאי לשים לב לאיכות העבודה והשימוש בחומרים.  

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל