צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

08:17

seperator

 

בעולם המודרני ניתן לעכוב אחר שינוים דרסטיים של נשים וגברים בהבנתם את מושגי היופי והטיפוח האישיים. כתוצאה מהקידמה והטכנולוגית, הערצה של יופי ולעג לזיקנה שנובעים מהתכתיבי הנורמות החדשות שנוצרות בסרטי הוליווד ופרסומות כל אחד מאיתנו רוצה להיראות יפה יותר וצעיר יותר.

 

אולם, חשוב לא להזניח את הדאגה לבריאות בתהליך הרדיפה אחר יופי. תחום הקוסמטיקה הפרא רפואית מציעה את הפתרון האולטימטיבי אשר משלב בין שימור היופי הטבעי של המטופל באמצעות טיפולים רפואיים ובטוחים אשר נועדו לשמר את בריאותו.

 

כיום קיים מגוון אפשרויות באמצעותם ניתן לקבל טיפול באמצעות קוסמטיקה פרא רפואית. לרשות הציבור הרחב עומדות קליניקות מקצועיות אשר מעסיקות קוסמטיקאיות מקצועיות שמעניקות טיפולים כגון: טיפולי פנים, טיפול אנטיאייג'ינג, הסרת שיער בלייזר, טיפולים באקנה ועור פנים בעייתי ושמנוני, טיפולי חמצן, איפור קבוע ועוד.

 

באמצעות הפגישה עם הקוסמטיקאית המקצועית מתחום של קוסמטיקה פרה רפואית המטופל יחפש לטכניקות השונות שמבטיחות טיפול מהיר, יעיל ובטוח. ביחד עם איש מקצוע, תתבצעה התאמה בין רצונות המטופל ונתוניו הפיזיים בכדי להשיג את המטרה הרצויה.

 

שיטות הטיפולים באמצעות קוסמטיקה פרא רפואית משלבים את המיומנות של הקוסמטיקאית ושימוש במכשור מתקדם כדוגמת מכונות אפילציה ולייזר. בדרך כלל הטיפול מתבצע באמצעות מספר מפגשים וזאת על מנת להבטיח תוצאה יעילה. הטיפול מותאם עבור כל לקוח באופן אישי כאשר ההתאמה משתנה מאדם לאדם כתוצאה משינוים הפיזיים בין מטופלים.

 

makecomment

הצעות נוספות לטיפולים

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפולים וניתוחים אסתטטיים נפוצים

    הרפואה האסתטית הפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות כאשר המון אנשים בוחרים בה. מדובר על רפואה שמציעה מגוון רחב של טיפולים שמאפשרי

    המשך לכתבה
  • קורסים מעולם היופי הקוסמטיקה

    כולנו מכירות בחשיבות של עולם היופי והקוסמטיקה על הרושם הראשוני וביטחון העצמי. אבל האם חשבת פעם לעבור מתפקיד המטופלת לתפקיד המטפלת

    המשך לכתבה
  • מהו שיוף שיניים?

    רוב הישראלים מכירים את טיפולי יישור השיניים, אך מהו תפקידו של שיוף שיניים? למרות המחשבה הראשונה, השיוף אינו חלק מטיפול ליישור שינ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל