צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
ירידה קיצונית במשקל, הריון ובעיות עור, עלולים לפגוע במראה של הגוף. אם דיאטות ואימוני כושר לא עוזרים, אפשר לפנות לטיפול אסתטי למתיחת הבטן. כיום הרפואה המודרנית מציעה מגוון אפשרויות לעיצוב וחיטוב הגוף במינימום מאמץ.

מערכת ביוטיק

|

05/05/2013

|

14:03

seperator

מי לא רוצה לחזור לעצמה לממדים הקודמים מיד לאחר הלידה? למרות שמדובר בהליך טבעי של הרזיה לאט לאט על פי הקצב הטבעי של הגוף ותוך השארת כמה שפחות סימנים כמו למשל כיווצי עור שנותרו ממתיחת העור בהריון, ישנו לפעמים לחץ חברתי או רצון להיראות "במיטב" בחדר הכושר, גם אם הגוף עבר חוויה ששינתה את הגוף לאורך זמן ומן הסתם ידרש זמן גם כדי שישוב לקדמותו. ישנן נשים אשר ממתינות זמן מה ומנסות להפחית ממאגרי המשקל העודפים לאחר הלידה ולא מצליחות, וכאן נכנסת לתמונה אסתטיקה רפואית. 

משקל עודף אינו רק מהווה בעיה רפואית אלא גם פוגע לעיתים בדימוי העצמי

משקל עודף אינו רק מהווה בעיה רפואית אלא גם פוגע לעיתים בדימוי העצמי


האפשרות להיראות יפה יותר בעיני עצמך
השומנים הנותרים אינם רק מפריעים למראה אצל חלק מהנשים, הם מפריעים גם לעניין הדימוי העצמי; בעוד נשים אחרות מצליחות להפחית מהמשקל תוך זמן מועט לאחר לידה, נשים אחרות אינן מצליחות "להפטר מהעודפים" שהזדנבו מההיריון גם לא לאחר מאמץ וזה עלול לתסכל, אלא אפ ישנו פיתרון בדמות שאיבת שומן ומתיחת העור שעל פני הבטן.
שימור תוצאות של מתיחת בטן, תלוי בשמירה על שגרת אימון ותזונה נכונה

שימור תוצאות של מתיחת בטן, תלוי בשמירה על שגרת אימון ותזונה נכונה


למתוח את העור, לחטב אותו לבד
מתיחת העור נעשית בידי הצוות הכירורגי במרפאה הנבחרת, אולם החיטוב הוא כבר על אחריות המנותחת. בין אם תחליט להכנס לכושר או בין אם תשמין שוב – הכול עניין של הרגלי חיים ודפוסי תזונה ומאזן קלורי.

האם זה משפיע על ההריונות הבאים?
יש כמה דברים שיש לדעת על מתיחת בטן, וזה האם רצוי לעשות אותו לפני כניסה נוספת להיריון. כמובן, יש ליידע את הרופא המנתח אודות העניין, אולם באופן עקרוני העור עשוי להימתח שוב לצורך הריון נוסף. לגבי בחירת הרופא המנתח ואיכות התוצאה הסופית, רצוי להתייעץ עם מי שעשה או עשתה באמצעות אותו רופא טיפולים קודמים ולבחור.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל