צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

23:42

seperator

 

ההחלטה על ביצוע של ניתוח פלסטי היא ברוב המקרים החלטה לא קלה, בעיקר בשל הצורך לבחור את הרופא המנתח, מה שיכול לקבוע את התוצאה ולעיתים גם לחרוץ את גורל המטופל. ניתוח פלסטי דורש מיומנות רבה וניסיון של המנתח אשר יוכל להתמודד בצורה טובה עם סיבוכים שונים האפשריים בניתוח כזה ויכולים להיות עניין המסכן חיים. בנוסף, תוצאה של ניתוח פלסטי היא לרוב אינה הפיכה לחלוטין ובחירה של מנתח מקצועי וטוב היא לעיתים גורלית וחשובה באותה מידה כמו ההחלטה על הניתוח עצמו. הביקוש הרב לניתוחי הפלסטיקה בימינו מביא להיצע רב של מנתחים ואפשרויות בחירה רבות. לעיתים ישנה נטייה להתפשרות על האיכות לטובת המחיר הזול, אך זו לא תמיד מתבררת כדרך הנכונה והמשתלמת.

 

בודקים את הרופא

אז איך בוחרים מנתח מומחה בצורה הטובה ביותר ומה קורה כשצריך לבצע ניתוח חוזר? ננסה לענות בעזרת האלמנטים הבאים: ראשית חשוב לבדוק כי המנתח הינו מוסמך ובעל תעודה וחבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית אסתטית. בדיקת המומחיות שלו תיעשה על פי בחינת התעודה שניתנה לו ועל פי הוותק והניסיון שצבר בכירורגיה טיפולית. יש להבדיל בין רופא שעיסוקו הוא אסתטיקה ובין מנתח פלסטי שגם עוסק במלאכת הניתוח עצמה. פגישת ייעוץ עם הרופא המנתח עצמו היא משהו שיעזור לכם לבחון את הדברים טוב יותר ולקבל את כל המידע הדרוש לגבי הניתוח. שם תוכלו לשאול את כל השאלות וליידע בדבר שאיפותיכם מן הניתוח.

 

סוגרים את הפרטים

פרטים טכניים נוספים חשובים גם כן ויש לקחת גם אותם בחשבון. חשוב לדעת לגבי סוג ההרדמה המתבצעת ובעזרת אילו חומרים, זמן ההחלמה הדרוש מן הניתוח, צלקות שעלולות להישאר, וכמובן סיבוכים ותופעות לוואי העלולים להיווצר כתוצאה ממנו. יש לבדוק האם הניתוח מתבצע במקום רפואי מאושר ובעל כל הציוד והמכשור הדרוש לניתוח. חשוב לכסות מראש עלויות ונזקי ניתוח חוזר, דחיות והפתעות נוספות וכמו כן לבדוק היטב שהמנתח הוא זה המבצע בפועל את הניתוח ולא מי מטעמו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל