צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
שמירה על היגיינת השיניים היא חשובה למלחמה בדלקות שיניים, אבל לא תמיד עוזר למראה האסתטי ולכן כדאי לשקול טיפול הלבנת שיניים בלייזר.

מערכת ביוטיק

|

05/05/2013

|

13:37

seperator

החיוך הלבן של משחות השיניים אינו פועל כבמטה קסם, אלא שלוקח לו זמן לקבל את האפקט המיוחד שמצליח בו זמנית גם להרחיק את החיידקים ואת שכבות האוכל העוטות את השן, וגם מייצר את הלובן המבוקש, זה שאולי לא היה קיים כלל לפני השימוש בתכשיר משום הצבע הגנטי של השן, אותו לא ניתן לשנות בצורה זו. מה שלא היה מלפני כן לבן, ספק אם יצבע בצבע בוהק, אלא אם ייעשה מעשה אקוטי, כמו למשל הלבנת שיניים אצל רופא השיניים ואפילו באמצעות ערכה ביתית.

אין לבצע טיפול הלבנה לפני טיפולי שיניים כגון סתימות או כתרים

אין לבצע טיפול הלבנה לפני טיפולי שיניים כגון סתימות או כתרים


איך להתכונן לקראת ההלבנה?
יש לעשות את טיפול הלבנת השיניים על שיניים שנוקו, ולכן חשוב לדאוג לסיים את כל טיפולי השיניים הייעודיים בפה -  לרבות סתימות, כתרים וכן הלאה. יש לקחת בחשבון, כי שן שאינה בציפוי הצבע האמיתי דוגמת כתרים בשיניים אינה נצבעת באופן אחיד ביחד לשאר השיניים אלא נשארת בגוון שלה. הרופא המטפל יסביר את התהליך וההחלטה אם לעשות או לא – תתקבל יחדיו.
בשימוש בחומר הלבנה, חשוב לוודא שלא ידלוף לחניכיים

בשימוש בחומר הלבנה, חשוב לוודא שלא ידלוף לחניכיים


טיפול הלבנת שיניים באמצעות לייזר
במרפאות לאסתטיקה רפואית  עורכים את הטיפול הזה, ומשתמשים בחומר מרוכז להלבנה – חומר שיש להשגיח שלא ידלוף לחניכיים – על מנת שלא יגרום שם לכוויה. יש הנעזרים במחסומים, המונחים במרווחים בין השיניים כיומיים – שלושה לפני הטיפול. כשהתכשיר כבר מרוח על השיניים משתמשים בלייזר כדי לקדם ולזרז את האפקט.
ומה לאחר הטיפול?
אין תקופת החלמה או דבר דומה לזה, אלא תקופה ארוכה ונצחית שבה יש לשמור, עד לטיפול הבא, שההלבנה לא תישחק ולא תיהרס במגע עם חומרים אחרים כמו למשל חומרי צבע, ניקוטין ועוד חומרים שלא תמיד ניתן להמנע מכניסתם אל חלל הפה משום שהם באוכל ובמזון – למרות שניתן לעשות גם הלבנת שיניים שחורות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל