צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
שמירה על עור הפנים דורשת שגרת טיפוח ולעיתים גם אפשר לשלב טיפול אסתטי להחלקה ומתיחת עור הפנים. אילו טיפולים קיימים, מה עדיף – מתיחת פנים או הזרקת חומרי מילוי?

מערכת ביוטיק

|

05/05/2013

|

13:15

seperator

ישנו שלב שבו כבר אין מנוס אלא לחשוב על שלב האסתטי הבא – איך לטפח את עור הפנים – איך לגרום לעור להיראות צעיר יותר, איך לגרום לנו להיראות צעירים יותר, כאילו לגיל אין אותות משלו – אלא הכול נמצא בשליטה שלנו. שינוי של עור הפנים – מייצר שינוי לחיים – שינוי מרענן שיש לו אפקט גם לשנים הבאות. מדובר כמובן גם על נשים וגם על גברים, בכל גיל שהוא – למרות שהרופא המנתח ימליץ על ניתוח כזה או אחר על פי מצב, ולא רק על פי הגיל.

ניתן להצעיר את עור הפנים בעזרת הזרקת חומרי מילוי

ניתן להצעיר את עור הפנים בעזרת הזרקת חומרי מילוי


המראה החלק...בפנים
בדרך כלל הצערת העור כוללת החדרת חומרי מילוי שימלאו את הקמטים, אולם במקרים אחרים – שואבים שומנים שנמצאים בפנים – כמו למשל בסנטר הכפול או בלחיים, כדי להפטר ממצבור השומנים ולייצר את הפרופורציות הרצויות שמעוצבות כבר בהדמיה מראש. לאחר שעורכים שאיבת שומן מן הפנים, נותר עור שהיה פעם עוטף את נפח הפנים וכעת נותר מדולדל. בעור הזה מטפלים במתיחתו על פי האסכולה שמקובלת על הרופא.
בחירת טיפול למתיחת עור הפנים תלויה בסוג העור והרגלי טיפוח

בחירת טיפול למתיחת עור הפנים תלויה בסוג העור והרגלי טיפוח


איך מחליטים על אופן הטיפול?
אופן הטיפול שבו ישאבו מתחת לעור הפנים, ינקזו וימתחו את העור יוחלט על פי נתונים של המנותחים; הרגלי העישון, טיפול בעור הפנים ומריחת משחות באורח קבוע, סוג העור, הרגלי החיים של המטופל, כמות עודפי העור ומיקומו.

ניתן לעשות זאת בבת אחת
בדרך כלל, יומלץ על שני השלבים ביחד באותו טיפול או ניתוח פלסטי. שילוב של שני הניתוחים גם – יחד אומר לסיים את התהליך בבת אחת, ההרדמה המקומית תשמש לשני הניתוחים ואין צורך בהחלמה ממושכת- אלא מנוחה לאחר הניתוח שאורך מעצמו מספר שעות. כמו כן רצוי לעשות את שני הניתוחים אצל אותו רופא מנתח, מה שמתאפשר באותו המפגש.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הפנים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • מתיחת פנים ללא ניתוח

    עוד משחר האנושות הייתה ועודנה רדיפה אחר אידיאל היופי בכל התרבויות. מודל היופי הנשי עבר מאות גלגולים ושינויים בזכות נשים שהובילו מ

    המשך לכתבה
  • איך להתכונן לניתוח הרמת חזה?

    הרמת החזה היא תחום באסתטיקה רפואית שמטפל הן בנשים והן בגברים. מטופלים שמגיעים אל הקליניקות לאסתטיקה רפואית מבקשים לייצר מראה רענן

    המשך לכתבה
  • ניתוח הזזת עצמות הפנים

    לעתיים הפיתרון להחלקת עור הפנים כרוכה בשינוי מערכתי – בהזזת עצמות הפנים. העור הנפול עם העלייה בגיל עלול להצמיח שכבה נוספת בעלת קפ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל