צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

03:09

seperator

 

מאז ומתמיד נשים רבות השקיעו הטיפוח עור הפנים במטרה להראות במייטבן. טיפוח עור הפנים הינו תהליך מורכב ומסועף אשר גובה מאיתנו זמן וכסף רב. נשים רבות מתמידות בביקורים אחת לשלושה חודשים עד חצי שנה אצל קוסמטיקאית, זאת בנוסף לאלפי שקלים המושקעים על שלל משחות וקרמים שתפקידם מתיחה של העור והבהרתו. כיום בעידן בו הטכנולוגיה כה מתפתחת טיפולי פנים יכולים להעשות בצורה שונה ויעילה הרבה יותר.

 

טיפול פילינג עמוק או טיפולי לייזר להבהרת העור יוכלו לעשות את העבודה לתקופה ארוכה הרבה, וללא ספק יעילה ומקצועית יותר.

 

טיפוח הפנים לסובלות מקמטים 

קמטים הינה תופעה טבעית אשר "מקשטת" את עור פנינו בשלב כזה או אחר במהלך חיינו. חברות קוסמטיקה וניתוחים פלסטיים רבים מצעים טיפולים מסוגים שונים כנגד תופעת הקמטים ויצירה של עור פנים מתוח וצעיר. קרמים ותכשירים רבים מוצעים על מדפי רשתות הפארם וכרוכים בעלות גבוהה של אלפי שקלים. על מנת להבטיח לעצמח כי את אכן משקיעה במוצאי איכות אשר מותאימים לעור פנייך חשוב להגיע לאיבחון וטיפול מקצועי איכותי ואמין.

 

טיפול פנים לצעירות 

נערות ונשים צעירות אשר נוהגות להיחשף במידה רבה לקרני השמש היוקדת של ארצינו לעיתים יוצרות פגיעות בעור הפנים אשר מתבטאות צלקות וכתמים כהים על העור. בנוסף בגילאים צעירים נשים רבות סובלות מפצעונים ודלקות עור שונות. על מנת להימנע מכל זה, ולטפל בשיטה הטובה ביותר בעור פנינו, מומלץ להעזר בשרותיו של יועץ מקצועי ואמין שיוכל להמליץ לכם על שיטת הטיפול היעילה ביותר

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל