צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

10/07/2013

|

12:11

seperator

כדי לעצור את המהלך הטבעי הזה ואף לייצר מראה צעיר יותר, רבים פונים לתחום הכירורגיה הפלסטית, ומבקשים להם פיתרון בדמות החלקת קמטים, בוטוקס, מתיחת עור הפנים והצוואר, הרמת גבות, סנטר ועוד. לכל אדם יש את הנתונים הטבעיים שלו, ושיטת הטיפול שתומלץ בעבורו על פי אותם הנתונים. בנוסף לאלו, חוקרים מצפון קרוליינה טוענים לכלי נוסף להצערת עור הפנים – הזזת העצמות של הפנים.


מחקר וגיל

במחקר שנערך בהשתתפותם של כ- 100 נבדקים באוניברסיטת "דיוק", נמצא כי גם הגולגולת עוברת שינויים לאחר שסיימה להגיע לגודלה הסופי לכאורה בבגרות. עם השנים, עצמות הגולגולת זזות ויוצרות פרופורציות אחרות בפנים שרומזים על התבגרות, כמו למשל עצמות לחיים פחות בולטות ומצח גדול יותר, כשהקבוצה בה נערכו שינויים דרסטיים יותר היא קבוצת הנשים.

בת 50 ניראת בת 25

בת 50 ניראת בת 25


עיצוב עצמות הלחיים

ישנם כיום ניתוחים פלסטיים שמאפשרים הזזה וסידור של עצמות הלחיים, כדי למקם אותן בגובה ובמיקום המתאים לפרופורציה הרצויה. אפשרות נוספת היא החדרת חומרי מילוי תחת לעור הלחיים והזרקת בוטוקס לשחרור התכווצות הקמטים שעל העור. 


האם ניתן לשטות בטבע?

ישנן כיום מכונות המעריכות את גיל המשתמש בהן ובכך מייצרות אפשרות למנוע מקטינים למשל לרכוש סיגריות או אלכוהול מהמכונה. ניתוח מסוג זה עלול לשטות גם במכונות לממכר סיגריות משום השינוי הזה שנעשה. 


עיצוב הסנטר

הסנטר הוא נקודה אסטרטגית בפנים, שהופכת להיות נקודת עיגון לעור המתוח בניתוח מתיחת פנים או למתיחת עור הצוואר. מי שמעוניין בעיצוב מחודש של הסנטר יקח בחשבון שזה ישפיע על מתיחת עור הפנים וגם על הפרופורציות שבהם. 

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הפנים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • מתיחת פנים ללא ניתוח

    עוד משחר האנושות הייתה ועודנה רדיפה אחר אידיאל היופי בכל התרבויות. מודל היופי הנשי עבר מאות גלגולים ושינויים בזכות נשים שהובילו מ

    המשך לכתבה
  • איך להתכונן לניתוח הרמת חזה?

    הרמת החזה היא תחום באסתטיקה רפואית שמטפל הן בנשים והן בגברים. מטופלים שמגיעים אל הקליניקות לאסתטיקה רפואית מבקשים לייצר מראה רענן

    המשך לכתבה
  • לפני מתיחת פנים - עצות שימושיות

    על מנת לבצע הליך מתיחת פנים ולקבל את התוצאות הטובות ביותר חשוב מאוד לבצע את כל ההכנות נדרשות בהתאם להוראות הרופאים. לפניכם מקבץ ה

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל