צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/05/2018

|

17:40

seperator

מתיחת פנים ללא ניתוח: מיקרו קארנט שיטה טבעית לפנים צעירות
עוד משחר האנושות הייתה ועודנה רדיפה אחר אידיאל היופי בכל התרבויות. מודל היופי הנשי עבר מאות גלגולים ושינויים בזכות נשים שהובילו מהפכות, גברים שהיו לחלק מהתפתחות בתעשיית העיצוב, הפרסום והאופנה וכמובן בעקבות התפתחויות טכנולוגיות כאלה ואחרות שמובילות אותנו קדימה לטובת עתיד שונה ומרהיב.

מתיחת פנים ללא ניתוח: כי הסבתות של היום הן לא הסבתות מפעם
מי לא זוכר איך הגיע בילדותו לבית סבתו לביקור, אכל אוכל בטעם של בית, קיבל חיבוק גדול ומטר של שאלות – הסבתא שאנו זוכרים מפעם רחוקה שנות אור מהסבתות שילדנו יזכרו. כיום המרדף אחר המראה הצעיר, הניסיון להיות רלוונטי ומותאם לדרישות האופנה חזק מאיתנו, ועל כן נשים רבות בוחרות לעבור טיפולי אסתטיקה החל ממילוי בוטוקס, הלבנת שיניים, טיפולי פנים, מתיחת פנים ללא ניתוח, המסת שומן, פילינג כימי וכדומה.

אין ספק שהכמיהה ליופי ולשימור הנעורים היו והינם נחלתם של רבים. בשנים האחרונות כולנו לוקים בתסמונת 'פיטר פן', שואפים להיות ולהיראות צעירים לנצח, ומתוך כך ענף הרפואה האסתטית הלך והתפתח. המראה שלנו הפך לסוג של כרטיס ביקור ומשפיע על הרושם הראשוני שאנו משאירים, מראה צעיר ויפה מקנה ביטחון עצמי רב ותחושת הצלחה ומסייע להרגיש רלוונטיות בכל גיל ומצב סוציו אקונומי. נשים וגברים בכל גיל מוצאים את עצמם מגיעים עד לחדר ניתוח בכדי לבצע פעולות פשוטות שאינן מצריכות פעילות כירורגית פולשנית כמו - מתיחת פנים ללא ניתוח.

הגיע העת להניח את סכין המנתחים בצד ולעבור לדור העתיד של הפלסטיקה
הפוביה מפני סכין המנתחים מרתיעה נשים רבות שמרגישות כאילו הן נמצאות מחוץ למשחק, ולכן עולה השאלה האם קיימת אלטרנטיבה לניתוח מתיחת פנים. ובכן, התשובה לשאלה מעט מורכבת, אבל אם נסתכל על הנושא בנקודת מבט רחבה יותר נוכל להגיד שבאופן עקרוני התשובה היא כן. מתיחת פנים ללא ניתוח יכולה להתבצע במגוון שיטות. אפקט המתיחה שונה בין שיטה אחת לאחרת, אבל בכל השיטות משיגים תוצאה, השאלה כמובן היא האם המטופל או המטופלת מרוצים ממנה.

מיקרו קארנט: כי מי לא רוצה לזכות בעור צעיר ופנים מפוסלות?
עור הפנים שלנו מורכב משכבות השומרות הנשלטות על ידי תגובות כימיות אשר במהלך הגיל נפסקות וגורמות לעור לאבד אלמנטים חשובים כמו גמישות וחיוניות. טכנולוגיית המיקרו-קארנט מפעילה אותות חשמליים ברמה נמוכה אשר מחקים את האותות החשמליים הטבעיים של הגוף. השילוב של טכנולוגיית המיקרו קארנט עם טכנולוגיות וחומרים מקצועיים נוספים מאפשרים לפולסים לזרז תגובות כימיות טבעיות ברמת התאים, מיצוק שרירי הפנים והצוואר ושיפור האלסטיות של העור וזרימת הדם. ולכן, הדרך להחזיר לעצמנו עור פנים מוצק וזוהר היא באמצאות טיפול זה שיוצר מתיחת פנים ללא ניתוח. היתרונות בטכנולוגיה זו רבים וטובים וידוע שהיא גורמת לעיצוב קווי המתאר של הפנים, צמצום וטשטוש מראה קמטים וקמטוטים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הפנים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איך להתכונן לניתוח הרמת חזה?

    הרמת החזה היא תחום באסתטיקה רפואית שמטפל הן בנשים והן בגברים. מטופלים שמגיעים אל הקליניקות לאסתטיקה רפואית מבקשים לייצר מראה רענן

    המשך לכתבה
  • ניתוח הזזת עצמות הפנים

    לעתיים הפיתרון להחלקת עור הפנים כרוכה בשינוי מערכתי – בהזזת עצמות הפנים. העור הנפול עם העלייה בגיל עלול להצמיח שכבה נוספת בעלת קפ

    המשך לכתבה
  • לפני מתיחת פנים - עצות שימושיות

    על מנת לבצע הליך מתיחת פנים ולקבל את התוצאות הטובות ביותר חשוב מאוד לבצע את כל ההכנות נדרשות בהתאם להוראות הרופאים. לפניכם מקבץ ה

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל