צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

02:25

seperator

 

ישנם מוצרי קוסמטיקה וטיפוח רבים אשר ניתן להחדיר אותם לעור ולהגיע לתוצאות מרשימות מבחינת מראה, מילוי קמטים, מתיחת העור והעלמת צלקות. השימוש בחומרים קוסמטיים על העור עדיף במקרים מסוימים על האופציה של ניתוחים פלסטיים, בעיקר במקרים הקלים, שלא לדבר על הבדלי המחיר המשמעותיים, שכן ניתוחים פלסטיים עלולים להיות יקרים בהרבה משימוש במוצרי קוסמטיקה למריחה על העור.

 

על מנת להחדיר לעומק העור את ומצרי הקוסמטיקה מומלץ להשתמש במכשירי טיפוח ביתיים מפני שרק אחוז נמוך ממגוון מוצרי הקוסמטיקה נספגים בעור בצורה טובה באמצעות מריחה ידנית. 

 

מריחת חומרים באמצעות מכשיר גלווני

השימוש במכשיר גלווני בייתי לצורך מריחה והחדרה של חומרים קוסמטיים ותכשירי טיפוח שונים על העור הוכח כדרך טובה ואפקטיבית להשגת ספיגה מלאה על העור. המכשיר בפועל באמצעות הפעלת פולסים חשמליים עדינים המעודדים את קצב חילוף החומרים של העור ומשפרים את יכולת הספיגה שלו. באופן הזה מסוגלים תכשירי הקוסמטיקה להגיע לרקמות העור העמוקות ולשמור על עור בריא, מטופח ובעל מראה צעיר, ולטפל בקמטים צלקות או שאר פגמים שעלולים להיווצר על העור עם השנים. 

 

מהם הנזקים הנפוצים לעור?

הזיהום הסביבתי ותהליך ההזדקנות הם בין הגורמים המרכזיים המובילים להיווצרות קמטים וכתמי עור. הפעולות והתהליכים הללו מאטים את קצב חילוף החומרים של העור ולכן קשה לו להתחדש. בנוסף העור מאבד כל יום כמחצית מכמות המים הנמצאת בו. תכשירי לחות רבים אינם מצליחים להחדיר את הלחות הדרושה לעור לתוך השכבות העמוקות שם דרושה הלחות, ומשאירות אותה על פני שהשטח שם היא פחות אפקטיבית. המחסור בחומרים המזינים מביא להאצה של תהליכי ההזדקנות. לנשים המעוניינות בתהליכי מילוי קמטים או חיטוב הפנים בעזרת מוצרי קוסמטיקה בלבד מומלץ להשתמש במכשור מתאים לצורך מריחת התכשירים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל