צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
הגדלת החזה אינה חייבת להיות כרוכה בהליך ניתוחי, הרדמה מלאה ותהליך החלמה ארוך. לפניכם מאמר על שיטות ויתרונות לטיפול בעזרת הזרקת חומרי מילוי.

מערכת ביוטיק

|

05/05/2013

|

12:51

seperator

הגדלות חזה בהזרקה הן טיפול מועדף על ידי נשים וגברים רבים, משום שלא מדובר בהליך ניתוחי הכרוך בהרדמה ושלל שלבים, אלא מאפשר אפילו לאותו מנותח או מנותחת לשוב באותו יום לעבודה. מדובר בהליך פשוט יחסית; מחדירים באמצעות הזרקת חומרי מילוי את החומר שנבחר – בין אם הוא על בסיס טבעי או לא, ובתנאי שעבר את אישורי מכוני התקנים בארץ ובעולם. ההרדמה היא מקומית, ולא מצריכה תקופת החלמה והתאוששות, כשההליך עצמו יחסית נמשך לאורך זמן קצר בלבד – ישנן נשים (או גברים) שמבצעות זאת בבוקר או בצהרים – וחוזרות לתפקוד מלא בבית או בעבודה.

יתרון בולט בהגדלת חזה על ידי הזרקה - הטיפול זמני ולכן ניתן לשינוי.

יתרון בולט בהגדלת חזה על ידי הזרקה - הטיפול זמני ולכן ניתן לשינוי.


אילו עוד יתרונות יש להליך הזה?
רבים חוששים דווקא מהשארת עקבות וצלקות לאחר הניתוח. היות שהטיפול נעשה באמצעות מחט הזרקה אליה מחוברת צינורית ואינו פולשני על פי ההגדרה. מדובר בחור קטן אחד שלרוב מגליד ונעלם לאחר הטיפול. החומר המוחדר לחזה יבחר מראש, ובדרך כלל אלו חומרים זמניים שיעניקו תוצאה שניתן להתחרט עליה או לשחזר אותה בעתיד.
ניתן כיום להשתמש בשיטת ההזרקה גם לעיצוב והרמת הישבן.

ניתן כיום להשתמש בשיטת ההזרקה גם לעיצוב והרמת הישבן.


אותה שיטה להגדלת ישבן
ישנה שיטה מקבילה לעיצוב והרמת ישבן בהזרקה, אשר גם היא משמשת על פי אותו העיקרון להגדלת חזה. מנתח פלסטי מחשב את הזוויות להרמת הישבן או החזה לאחר שהוגדל, ומבצע זאת בניתוחים פלסטיים המקובלים כיום בכל רחבי הארץ, רק עולים מעט יותר מניתוח פלסטי רגיל.

מהו אותו חומר מילוי?
החומר המקובל כיום להזרקה בטיפול הגדלת חזה או ישבן מבוסס חומצה היא-לורנית, רב סוכר חומצי. זהו ג'ל שהונדס גנטית והוא ידידותי לגוף. הוא יעניק נפח לרקמה שהוזרק אליה, כשמזריקים אותו טיפין – טיפין על מנת לעצב אותו באופן מדויק. חומר כמו מקרוליין אושר לשימוש בשנת 2008, על ידי ה-CE האירופי וגם על ידי משרד הבריאות הישראלי.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל