צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

06:44

seperator

 

רבים חשים אל מרפאות האסתטיקה על מנת לתקן פגמים מולדים - אסתטיים או רפואיים. כיום, בעידן הפירסינג בטבור והמגמה לשמירה על בטן מחוטבת ומעוצבת, ישנה מודעות רבה לאסתטיקה של אזור הטבור. תיקון אזור הטבור נעשה כיום על ידי נשים וגברים רבים שיש להם מודעות לאסתטיקה של גופם - בין אם אלו אנשים שצורת הטבור השתנתה בעקבות הגיל, שינויים במשקל הגוף, ניתוח מתיחת בטן, הריון ולידה. בכל המקרים הללו ניתן לשנות את הצורה של הטבור כמעט לכל הצורות המבוקשות על ידי ניתוח לעיצוב הטבור.

 

מהם שלבי הליך הניתוח?

בכל מקרה לגופו, תרתי משמע, מטפלים על פי הנסיבה שהביאה לניתוח: אצל מי שיש לו עור עודף בבטן התחתונה, מבצעים ניתוח למתיחת בטן שכולל גם את סידור הטבור. את הטבור ניתן לשנות גם ללא ניתוח למתיחת בטן. במקרה שישנו צורך לסלק את עודפי העור בבטן התחתונה, הרופא המנתח יסיר את עודפי העור כשהחתך יהיה בתוך הטבור ואז גם מיקומו של הטבור ישתנה, או לחליפין - ליצור חתך סביב הטבור ולשנות את צורתו.

 

ההרדמה בניתוח עיצוב הטבור

ההרדמה בניתוחים פלסטיים מסוג זה הינה הרדמה מקומית, ומשמעותה היא התאוששות מהירה, אפשרות להזיז את כל אברי הגוף ולא לחוש בכאב. המנותח יוכל להיות גם מעורב ומודע לכל מה שקורב ומתרחש בזמן הניתוח. ניתן לבצע את הניתוח הזה גם תחת הרדמה כללית, אולם חייבים לברר מול הרופא המנתח מה הם הסיכונים שכרוכים בעניין.

 

השיחה מול הרופא המנתח

מחובתו של רופא מנתח ליזום שיחה שבה הוא פורש בפני המטופל את כל הסיכונים הכרוכים בניתוח מהסוג הנבחר, את הנימוקים להרדמה כזו או אחרת, למה הוא בוחר לעשות את הניתוח ככה ולא אחרת ומהו זמן ההחלמה והמגבלות בתקופה זו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל