צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

03:25

seperator

 

על מנת לעצב את הטבור, יש לערוך ניתוח פלסטי פשוט יחסית, ולפעמים בהליך שאינו מצריך אשפוז כלל. אופן הביצוע של הניתוח יהיה תלוי בסוג הניתוח המשתנה ממנותחת למנותחת. מדובר בהליך הנמשך על פי רוב בין 20 ל- 30 דקות במקרים הפשוטים. הניתוח בא לשוות לטבור מראה אסתטי, לקבוע את מקומו של הטבור לאחר הרזיה או לאחר הריון. היות ובארצנו החמה - אנו זוכים להיראות בפני כל, העובדה הזו בצירוף העובדה שעיצוב טבור הפך לאחד הניתוחים המבוקשים, קורא לגברים כנשים להפטר מהמצב הקיים לטובת טבור "חדש" ויפה יותר.

 

טבור שבולט החוצה

לעתים עודפי העור הנמצאים בבטן גורמים גם לטבור לשנות מעט את צורתו, ויכול להיות שמדובר בבקע (הרניה זהו בקע טבורי). במקרה השני, רצוי לטפל קודם במקרה הרפואי (במקור הבעיה), לעשות תיקון כירורגי לבקע ורק לאחר מכן לעשות ניתוח לעיצוב הטבור. פיסול גוף על ידי מנתח פלסטי במקרה הזה ייעשה על ידי הסרת עודפי העור וכינוסם פנימה אל סביב שרירי הטבור. 

 

טבור בצורת "בייגלה" וטבור פחוס

במקרה שבו הטבור תופס צורה של בייגלה - כלומר עודפי העור בבטן גורמים להיווצרות חור בצורת בייגלה ישנו הליך דומה לזה של טבור בולט. הניתוח נעשה תחת הרדמה מקומית, לרוב הצלקת לאר נותרת - משום שהתפירה היא מבפנים. כשמדובר בטבור פחוס, למשל מהריונות או מהרזיה, מותחים את העור למטה לצורך הסרתו, וקו התפר יהיה באזור הערווה (מוצנע). ניתן להקטין את מימדי הטבור בהזדמנות זו לכדי ממדים פרופורציונאליים. (במתיחת בטן ההליך מחייב אשפוז.

 

משך ההחלמה

בכירורגיה פלסטית כמו למשל עיצוב הטבור, ההחלמה אמורה להיות מהירה וללא כאבים. התפרים אמורים להיות נמסים מעצמם. תיתכן נפיחות קלה- לכן רצוי לעשות קומפרסים קרים ובכל מקרה להתייעץ מול המנתח הפלסטי לצורך הבנת הסיכון בניתוח ואפשרויות ההצלחה

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל